Gondul Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg har en harddisk som plutselig tok kvelden, (IBM DTLA307075) Jeg trenger et program som kan gjenopprette data fra en defekt harddisk, finnes det?, har veldig mye viktig data på denne disken. Kjempefint om noen kunne hjulpet meg med dette, da jeg begynner å hvis alt går tapt.. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Takk for svar, men et kjapt spørsmål til, hvem av disse programmene kan rette opp data fra en defekt harddisk? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei, i "gamle dager" (MS-DOS) fantes det et verktøy som het PC-TOOLS. Med dette programmet var det mulig å hente ut informasjon fra disker som hadde "krasjet". Vet desverre ikke om dette finnes lengre, men kanskje vedrt et forsøk? Lykke til, i værste fall, send HD'n til IBAS (der røyk årerts ferie penger..) Mvh roger Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Hehe.... Takk for svarene folks! Jeg prøver ut noen av de forskjellige programmene, så får vi se om det blir ferie på meg eller ikke.... :-? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har hatt stort hell med "Easy Recovery Pro" som reddet meg når min disk krasjet! Kanskje det kunne hjulpet deg også? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Prøv "Get Data Back" fra http://www.runtime.org/ Har selv reddet masse data med dette programmet :-) Lenke til kommentar
dash Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Gå for Easy recovery, det var det eneste som greide å "redde" disken min da den krasjet under en sammensmelting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå