mgds Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei ! Lastet ned driver checker og pc'n oppdaterte drivere . Så restarta jeg pc'n og hele systemet var misfostra , og jeg hadde ikke noe lyd , og det sto no greier om at jeg ikke hadde sound card vet dere om noe som kan få lyden tilbake ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
JibbeSander Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 hmmm... så du oppdaterte å plutselig hadde du ikke lyd? høres rart ut! vet du åssen drivere du hadde før? Lenke til kommentar
mgds Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 BUMP! vær så snill! dette er vitkig! det er mamma sin pc, å det koster mye på rep Lenke til kommentar
Even_A Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Feil drivere går jeg utifra. Åssen pc er det snakk om? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Til trådstarter: Øverst i dette forumet finnes det en sticky om hva du bør/må oppgi for å kunne få gode svar. Ingen her er synske. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har du forsøkt systemgjenoppretting? (Finner den under Start-programmer-systemverktøy-systemgjenoppretting) Velg siste fungerende punkt (tidspunkt før du oppdaterte driveren) Lenke til kommentar
mgds Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 hmmm... så du oppdaterte å plutselig hadde du ikke lyd? høres rart ut! vet du åssen drivere du hadde før? lol sander , dette er kid'n som ødla lyden på pc'n ... skulle være så smart Lenke til kommentar
mgds Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for svar , gjenoppretta systemet og , lyden er tilbake tusen takk dere reddet meg . og sander Lenke til kommentar
JibbeSander Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for svar , gjenoppretta systemet og , lyden er tilbake tusen takk dere reddet meg . og sander Chea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå