Grenville Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 har lagt inn pppoe driverene fra roaringpenguins og confet alt som det skal , men jeg får fortsatt ikke koblet meg til nettet , har online adsl. har kjørt adsl-setup , skrevet inn [email protected] , skrevet server hvor den spør om ip til isp'en og skrevet inn passordet . er det mer jeg må stille på ? det er ingen snille sjeler her som kunne tatt noen how'to screenshot og sendt dem til [email protected] . det som kan være problemet var at jeg ikke la inn dns tjener under installering av mandrake , kan det være det som er problemet , hvis ikke så send meg screenshots i mail , takk :wink: Lenke til kommentar
connect Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 om det er et dns-problem kan du jo sjekke ved å prøve å pinge noe, du kan for.eks prøve å ping tele2 sin dns: 193.216.1.10 , 213.142.64.170(/171) (World Online) om du da får svar er det dns som er problemet, får du ikke svar er det trolig ikke dns feil som gjør det, men heller noe annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå