Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Flytte heimefrå - kva må eg rekne med i prisen?


Anbefalte innlegg

Hei,

Som ein ungkar på 18 som eg er, ser eg no at tida er moden for å finne seg ein stad å bu. Men eg aner ikkje kva det innebærer, og korleis eg skal forhalde meg til det. Så eg spørr deken.

 

Kapitalen er egentleg sprengt. Eg hadde mykje penger ei stund, men no er eg egentleg tom, har omlag 12 000 disponibelt på konto, men eg har byrja å jobbe i ein butikk. Jobber anna kver veke, 3 dager. Men eg får mykje ekstra, og har på sikt tenkt å høyre om eg kan få 2-3 faste dagar i veka - minst. Trur eg har 120 i timen, det er vel det som er vanleg for nokon over 18?

 

Men, eg må kome meg vekk heimefrå. Foreldrene mine greier ikkje halde meg lengre, dei er utmatta og me krangler stadig vekk no. Dei vil at eg skal flytte, eg ennå ein yngre bror heime dei treng å bruke energien på. Eg har eindel problemer med psyken, og dei makter ikkje å høyre på meg. Dei vart utslitt av meg. Måten eg er på, personen eg er.

 

Uansett, nok om kven eg er - eg såg på ein leilegheit i nærheiten, ein hybel leiligheit. Dei skulle ha 4300 i måneden, og inkludert i leia var straum, nett, og fjernsyn (rikstv). Depositumet var på 7000. Korleis fungerer det? Får eg det att, eller kva tid eventuelt? Og når det gjeld forsikring, kva må eg ha av det? Eg må vel ha noko av det óg? Og kor mykje trur dei det vil koste meg? Koster leiligheita 4300 i måneden, kva vil det då bli i totalen?

Er det noko eg gløymer no, sett bort frå hushaldningsrekvisitter som eg må ha i tillegg?

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Som ein ungkar på 18 som eg er, ser eg no at tida er moden for å finne seg ein stad å bu. Men eg aner ikkje kva det innebærer, og korleis eg skal forhalde meg til det. Så eg spørr deken.

 

Kapitalen er egentleg sprengt. Eg hadde mykje penger ei stund, men no er eg egentleg tom, har omlag 12 000 disponibelt på konto, men eg har byrja å jobbe i ein butikk. Jobber anna kver veke, 3 dager. Men eg får mykje ekstra, og har på sikt tenkt å høyre om eg kan få 2-3 faste dagar i veka - minst. Trur eg har 120 i timen, det er vel det som er vanleg for nokon over 18?

 

Men, eg må kome meg vekk heimefrå. Foreldrene mine greier ikkje halde meg lengre, dei er utmatta og me krangler stadig vekk no. Dei vil at eg skal flytte, eg ennå ein yngre bror heime dei treng å bruke energien på. Eg har eindel problemer med psyken, og dei makter ikkje å høyre på meg. Dei vart utslitt av meg. Måten eg er på, personen eg er.

 

Uansett, nok om kven eg er - eg såg på ein leilegheit i nærheiten, ein hybel leiligheit. Dei skulle ha 4300 i måneden, og inkludert i leia var straum, nett, og fjernsyn (rikstv). Depositumet var på 7000. Korleis fungerer det? Får eg det att, eller kva tid eventuelt? Og når det gjeld forsikring, kva må eg ha av det? Eg må vel ha noko av det óg? Og kor mykje trur dei det vil koste meg? Koster leiligheita 4300 i måneden, kva vil det då bli i totalen?

Er det noko eg gløymer no, sett bort frå hushaldningsrekvisitter som eg må ha i tillegg?

 

Takker for alle svar :)

 

Depositumet er ment å være en sikkerhet for utleier hvis f.eks. leia ikke blir betalt, eller for å dekke eventuelle skader på leiligheten utover normal slitasje, mens du bor der. Depositumet skal settes inn på en egen depositumkonto, og utbetales med renter når leieforholdet avsluttes. En depositumkonto betyr at ingen kan disponere beløpet som står på den.

 

Når det gjelder forsikring, så er det en innboforsikring du skal ha. Det er ikke snakk om store beløp i året.

 

W

Lenke til kommentar

Prisen på en innboforsikring kommer an på hvor mye du skal forsikre, har du saker og ting verdt 100.000 kr, 250.000, mer eller mindre?

Adressen har også litt å si, og om det er tre eller murhus, hvor mange brannslukningsapparater og røykvarslere, hvslags låser på dørene, hva med vinduer, har de ekstra lås, eller er de så høyt over bakken at man ikke kan bryte seg inn den veien etc. etc.

Hvor stor egenandel du skal ha ved skade påvirker også prisen.

 

Men basert på mine erfaringer, bør du kunne få en innboforsikring som dekker en ung person i hybelleilighet som ikke har samla sammen allverdens gods og gull for en 6-700 kr per år. Det blir omkring en femtilapp i måneden eller to kroner dagen.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...