Gå til innhold

Spørsmål til slanking....

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg er en gutt på 16år, og har tenkt å bli kvitt magavommen før sommer'n :p

Jeg og en kamerat skal prøve å få vaskebrettmage før sommer'n for vi skal på hytta hans som er nær strand og ha det litt kos XD Sjekke opp litt damer eller no :p så jeg lurer på dette:

Vi har et treningsstudio i "byen" (tettsted) og der er det mange apparater, hva bør jeg trene for å få fettet til å "renne" av meg?

Hvor langt kan jeg presse meg? Er det bra å trene hver dag i 2-3 månder?

Hva er det beste jeg kan spise til frokkost, lunsj, middag og kvelds?

Vi varmer ofc opp på en 3D mølle!

Gleder meg til å komme hjem legge seg i sofaen etter en dusj og føle muskelene verker :p

Jeg er klar for alt!!! WOHO!!!

På forhånd: Takk for alle svarene!!!

*Over og ut*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner du, trening må bli en livsstil, altså ikke bare trene for å få vaskebrettmage og slutte. Begynn med å få opp grunnstyrken, jada.. ta først 2x av kroppsvekten din i markløft, 1,5 av kroppsvekten din i knebøy og benkpress minst en gang. Når det skjer så har du lagt på deg en god sum muskler, du vil se større ut (jenter liker store breie gutter, de dritter i magen). Fettet vil fremdeles være der , men do not worry. Ta deg 1 år for å bygge opp grunnstyrken din, ha et allround kosthold (med en liten kalorioverskudd) når neste sommer kommer så stikker du inn her igjen og spør om hvordan du får vaskebrettmage.

Man sjekker ikke opp damer med kroppen, altså.. Talk to the biceps.. Nei, klarer ikke å se det for meg. Se for deg en svær gutt med tømmerstokker som bein, brei rygg, massivt bryst og svære armer. Eller så kan du se den spinkle gutten med six pack.

/gay alarm :p

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Har du lest gjennom denne tråden?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=648028

:)

Mange bra tips å starte med der. Ellers er det jo masse informasjon på nettet, det er bare å begynne å lese.

Men nei, du burde ikke trene hele kroppen hver dag. Om du insisterer på å trene hver dag, så del hvertfall opp slik at du ikke trener de samme muskelgruppene hver dag. De trenger tid på å komme seg igjen etter trening.

Pluss du må antakeligvis legge om kostholdet ditt om du skal få fettet til å "renne av" innen sommeren, hehe..

Lenke til kommentar
Har du lest gjennom denne tråden?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=648028

:)

Mange bra tips å starte med der. Ellers er det jo masse informasjon på nettet, det er bare å begynne å lese.

Men nei, du burde ikke trene hele kroppen hver dag. Om du insisterer på å trene hver dag, så del hvertfall opp slik at du ikke trener de samme muskelgruppene hver dag. De trenger tid på å komme seg igjen etter trening.

Pluss du må antakeligvis legge om kostholdet ditt om du skal få fettet til å "renne av" innen sommeren, hehe..

Takk for fint svar... Hint, Hint Katuz eller hva du nå enn kaller deg.

Jeg skal nok trene forskjellige muskelgrupper for hver dag.. en dag armene, en annen dag osv ... Tusen takk!!!

Lenke til kommentar

Viss du absolutt skal ha six-pack til sommeren er det lav fettprosent som gjelder. Dette får du ved å ligge 500kcal i underskudd + 500 kcal i arbeid som i gåing/jogging/springing etc. hver dag. Det er også lurt å spise 3 gram proteiner pr. kg kroppsvekt + styrketrening 3 ganger i uka for å beholde mest mulig muskelmasse. Evt. kan du følge MyRevolutions Health & Fitness Concept

Men min personlige anbefaling er at du følger rådet til Pijus ;)

Lenke til kommentar
Viss du absolutt skal ha six-pack til sommeren er det lav fettprosent som gjelder. Dette får du ved å ligge 500kcal i underskudd + 500 kcal i arbeid som i gåing/jogging/springing etc. hver dag. Det er også lurt å spise 3 gram proteiner pr. kg kroppsvekt + styrketrening 3 ganger i uka for å beholde mest mulig muskelmasse. Evt. kan du følge MyRevolutions Health & Fitness Concept

Men min personlige anbefaling er at du følger rådet til Pijus ;)

Kanskje six-pack blir litt mye å få skaffa på 2 månder, men jeg skal i allefall få flat mage!! Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...