Oldheim Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kalkulatoren min (casio CFX-9850GC plus) vil ikke gi meg en ordentlig graf på en parameterframstilling. Hvis jeg prøver å tegne inn en enkel en, sånn som x = 2T + 2 ^ y = 1 + T, får jeg bare en kort diskontinuerlig strek. Det er sikkert innstillingene mine som er feil. Hva skal de være på? Type : parm set-up -> angle: degree View-window: standardinnstillinger for x og y max og min, men endring av disse endrer egentlig ikke så mye View-window innstillinger for T (Standard) Pitch: 3,6 min: 0 max: 360 Lenke til kommentar
rankine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Prøv og sett pitch til 0.1, min til -10 og maks til 10 Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Ooh, det funket! tusen takk for hjelpen Åja, vet du om et sted man kan finne utvalgte løsninger for aschehaugs R1-bok? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Løysningsforslag til Aschehoug sine mattebøker ligg på lokus.no der ein anten må ha brukar eller ein snill lærar som deler litt Så vidt meg bekjend ligg det løysningsforslag til alle innlæringsoppgåver framme i boka, utvalde oppgåver bak og kapitteltesten. Endret 18. februar 2010 av tosha0007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå