Innovatoren Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er ihuga iPhone elsker men ville forsøke noe nytt og har investert i HD2. En fin telefon som fungerer meget bra men er skuffet over W Market Place samt Facebook som følger med. At W Market Place var lite innholdsrik viste jeg jo men at det var så dårlig ble jeg litt overrasket over. Nedturen var enorm når jeg kom til FB versjonen som ligger på W Market Place og jeg er faktisk så skuffet at jeg kommer til å selge hele HD2'en dersom noe bedre ikke er å finne. Apple sin FB versjon er jo genial og jeg håper og tror at noe liknende må finnes til Windows telefoner også. Jeg kan selvfølgelig lese gjennom alle 2200 innleggene i den store HD2 tråen men det har jeg verken tid eller lyst til så jeg håper noen kan hjelpe meg slik at jeg kan beholde HD2'en. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Du finner en nyere utgave av Facebook-programmet du snakker om på XDA-forumet. Ellers kan touch.facebook.com i Opera anbefales. Du kan også knytte kontaktene i telefonboken til deres Facebook-kontoer. Da finner du blant annet statusoppdateringer og bilder rett i telefonboken. Dette fungerer spesielt bra til å se på bilder. Endret 17. februar 2010 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå