b-bert Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei! Jeg går og lurer litt på å kjøpe en Nokia N97 mini. Det virker som en grei allround mobil, med en greit musikkspiler, et greit kamera, fysisk tastatur, "aktivt skrivebord" osv. Dessuten har den fått bedre omtale i tester enn storebroren. Det jeg da lurte på, er om noen har erfaringer med N97 mini her. Det fins en egen "N97 tråd", men ingen som gjelder mini utgaven, så vidt jeg kan se. Hva er deres erfaringer med denne telefonen? Positive og negative... så kan jeg kanskje utfra deres erfaringer se om dette er en telefon for meg, eller ikke Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Ajnabee Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 jeg har hatt mini i 3 dager før den måtte leveres inn på rep, får til uka nå, så gleder meg Men den tiden jeg brukte var jeg fornøyd med den. Den har bra hardware, touchen fungerer veldig bra ( dog ikke Iphone følelse, men det er fordi skjermen er av plast ), kamera er bra, ovi store får endel gode programmer ( minus spillene ). Og qwerty tastaturet var digg å bruke. Absolutt anbefalt... Hei! Jeg går og lurer litt på å kjøpe en Nokia N97 mini. Det virker som en grei allround mobil, med en greit musikkspiler, et greit kamera, fysisk tastatur, "aktivt skrivebord" osv. Dessuten har den fått bedre omtale i tester enn storebroren. Det jeg da lurte på, er om noen har erfaringer med N97 mini her. Det fins en egen "N97 tråd", men ingen som gjelder mini utgaven, så vidt jeg kan se. Hva er deres erfaringer med denne telefonen? Positive og negative... så kan jeg kanskje utfra deres erfaringer se om dette er en telefon for meg, eller ikke Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
b-bert Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Takk for svaret Ja, på papiret virker dette som en god telefon til mitt bruk. Jeg skal ha en mobil som kan brukes både som underholdningsmobil og jobbmobil (så må takle mailer osv greit). En annen fordel som denne har, f.eks. i forhold til Iphone, er jo muligheten for å redigere Office dokumenter (må bare kjøpe lisens først). Men, ofte er spesifikasjoner på papiret ikke helt det samme som brukererfaringer, og det er derfor jeg poster her. Bortsett fra at din måtte på reparasjon etter 3 dager (hmm..), så var jo dine erfaringer positive Takk igjen - og håper flere vil ta seg tid til å svare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå