verwooks Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har satt opp en smoothwall 1.0 boks og det funker glimrende. Men jeg har en 30 giger med filmer jeg vil dele til det GRØNNE nettverket. Åssen skal jeg gjøre dette ? Får jeg satt opp SAMBA eller PROFTDP i smoothwall ? Kunne jo også valgt http, men vil gjerne ha en mulighet til å laste opp også ... Lenke til kommentar
runeb Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Smoothwall er ikke lagd for å være FTP/SAMBA server. Det er selvsagt mulig å modde Smoothwall slik du vil, men jeg vil ikke anbefale det. Hvorfor setter du ikke bare opp en FTP-server på en av de andre maskinene i det grønne nettverket? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har satt opp en smoothwall 1.0 boks og det funker glimrende. Men jeg har en 30 giger med filmer jeg vil dele til det GRØNNE nettverket. Åssen skal jeg gjøre dette ? Får jeg satt opp SAMBA eller PROFTDP i smoothwall ? Kunne jo også valgt http, men vil gjerne ha en mulighet til å laste opp også ... Jeg vet ftp.sunet.se er 194.71.11.20 IP Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg har en følelse av at du snart sitter med clarkconnect ... Lenke til kommentar
sete Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg brukte Smoothwall før, og bestemte meg for å bruke Clarkconnect siden jeg ville gjøre mer ut av boksen. Anbefaler på det sterkeste at du bruker Clarkconnect :smile: Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg vet ftp.sunet.se er 194.71.11.20 IP :o :o Og poenget ditt var? :o :o Jeg har en følelse av at du snart sitter med clarkconnect ... Hmm, det har jeg også. Kanskje vi har telepatiske evner? MarcelSB Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg er så heldig å ha dialup, og clarckconnect vil ikke ha det skjønneru ... Har et hk, kabinett og det som trenger til en pc til, men mangler slot 1 prosessor. Noen som har ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå