Zevs31 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 hei, beklager eventuell feilpost. Er det mulig å sette iYunes opp til å synkronisere seg automatisk en gang i uken eller om dagen med en mappe på harddisken? For eksempel Datamaskin/(F:)/OlaNordmann/musikk... Noen som forsto det? På forhånd takk for hjelpen:-) Lenke til kommentar
castiel Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Vet ikke om det er mulig å få iTunes til å synkronisere seg på et gitt tidspunkt, men hvis du huker av for: "Kopier filer til iTunes Media..." (rediger > innstillinger > avansert) så vil alle filer du legger til i biblioteket automatisk legge seg til i mappen du har oppgitt som "itunes media-mappe". Ellers er jo "Organiser iTunes media-mappen" en grei funksjon dersom du liker å ha orden i sakene ;-) Vet ikke om dette løste problemet ditt, men håper det var til nytte :-) Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Når jeg nå installerte iTunes på nytt så var det gamle musikkarkivet mitt der fortsatt. Jeg har slettet og ordnet masse siden da, og ville gjerne synkronisert musikkarkivet opp mot min musikk-mappe. Jeg stoler ikke på iTunes og har ved en annen anledning fått dobbelt opp av alle filer, så jeg vil ikke at iTunes ordner mine lagrede filer, jeg vil bare at den skal kunne synkronisere opp mot mitt arkiv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå