Gå til innhold

God PvP klasse?

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har da falt Veldig for PvP (Battleground, har ikke prøvd Arena ennå, dette kan endre seg), og jeg vet ikke helt hva jeg syns.

Warriors er greie, de har god utholdenhet og grei DPS, men det er aldri noe som gir meg bakoversveis.

Hunter er også ganske kule, God dps, svak i nærkamp, men igjen, ingen bakoversveis.

Rogue synes jeg var overraskende bra, men jeg vet ikke helt hvordan de er i endgame PvP.

Death knight ...ja... De er jo gode, men de er liksom ikke noe morsomme å spille som, du spammer egentlig bare noen få knapper, ikke særlig variasjon fra min del etter å ha prøvd blood, unholy og frost i pvp og pve.

Så jeg vet ikke, det jeg leter etter er en god PvP klasse som samtidig kan være god i PvE, jeg kommer til å fokusere veldig på pvp fra start til slutt. ^^

Noen klasse, race og/eller realm tips anyone?

Letter også etter noen som kunne gitt meg noen tips in-game og rett og slett bare snakket med for å ha noen å snakke med, er så utrolig kjipt å levle helt alene fra 1-80 uten noen norske :)

Utfyllende svar ville vært fint, takk på forhånd! ^^

Mvh Xerius987

Endret av Xerius987
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ute etter bakoversveis? Gå for Retribution Paladin eller Arms Warrior. Førstnevnte har utrolig potensiale hva burst damage angår, men begge klasser krever gear for å gi "bakoversveis". Slik er det med alle klasser. Man får ikke syke crits uten bra gear.

Mange mener at ret paladins er OP og enkle å mestre i PvP. Det er de ikke. Det er en god klasse, men langt fra overpowered og ikke så enkle å mestre som folk skal ha det til heller.

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Rogue. Du velger selv hvem du vil slåss mot. Du styrer stort sett kampen fra begynnelse til slutt. Spilt riktig taper ikke rogues mot noen 1v1, etter hva jeg har sett/erfart. Tingen med rogue er at det tar veldig lang tid å mestre.

Lenke til kommentar
Rogue. Du velger selv hvem du vil slåss mot. Du styrer stort sett kampen fra begynnelse til slutt. Spilt riktig taper ikke rogues mot noen 1v1, etter hva jeg har sett/erfart. Tingen med rogue er at det tar veldig lang tid å mestre.

Rogue er ikke så vanskelig som man skal ha det til.. men hey! Hvilke klasser er?

Det handler vel mest om erfaring. Og såklart! Spillet er langt ifra balanced! Noen klasser er bedre på noen måter, og mot andre klasser.

Foreksempel: i 77 lekte jeg meg med 80 full deadly balance druids som destruction warlock! Ikke så rart kanskje... Ikke vet jeg hva de kan gjøre. Sett vekk ifra respecce, eller bruke 15% av tiden i boomkin, 40% i caster, 15% i bear, 35% i travel og 5% i katt, og virkelig bruke alle spellsa korrekt!

Jeg som lock trenger bare shadowfury, immolate, fear, cb og conf. samtidig og incinerate spam. Trenger egentlig ikke feare heller..

Rogue har god kontroll. Men en feil vs... say.. warrior og du sitter ganske dypt i det.

TS: Hvis jeg var deg, ville jeg tenkt i gjennom alle klassene. Hva liker du, og hva liker du ikke?

Liker du å ha pet? Liker du å kunne heale? Liker du å ha god kontrol? Liker du ranged, eller melee?

Selv er jeg glad i frost / fire mage, disc priest, arms warrior, feral druid, destruction / affliction warlock og mutilate rogue.

Jeg tror kanskje du ville likt feral druid. Jeg tror alle er enig i at feraldruid er fryktelig god og ikke minst gøy! Dog fryktelig komplisert til tider!

2v2 feral / Disc er konge;)

Også er warlock veldig gøy! Høye crits, mektig bursts.

Men skal sies at du aldri kommer vekk fra rogue og mage. Jeg, personlig syns at mage og rogue er de eneste orginale pvp klassene der u

Lenke til kommentar

Har spilt feral druid siden jeg begynte. Har sergeant title.

46 dager played og jeg storkoser meg med feral! Når du lærer deg når du bruker hvilke form blir det bare helt konge!

Klarte å stunlocke en kompis i over 25 sekunder med pounch, maim, bash, cyclone restealth!

Også gøy det at du løper 45% fortere! 30% på talents og 15% på gear. Og i tillegg hiver på disease. Fienden går 70% senere og melee blir 20% tregere!

Når det gjelder server, velg en server på cyclone. Selv spiller jeg på stormreaver men velger å tro det finnes bedreservers.

Nelf er også bra! 1% mer dodge, og en ekstra stealth som du kan bruke for å restealthe, resiste ett spell eller bare erikke / ete i combat.

Du kommer vel aldri utenom warstomp, som jeg syns er det beste racial der ute etter humans sitt

Lenke til kommentar

Ikke gå warrior om du er battleground hero, er ekstremt dårlig i battlegrounds om du ikke har backpockethealers.

Skal du løpe rundt i bg's ville jeg foreslått Ret paladin, mest OP BG classen som fins.

Dog, er dårligere enn mye annet, på endgame arena. (Men om du ikke har gamet arena enda, og vil starte blabla, er nok retpalaen classen din)

Lenke til kommentar

har startet en tauren druid på stormreaver EU nå, ville vært fint om noen ga meg et lite whisp in-game med noen tips osv :)

Skal specce feral druid ^^

takker EMS15 for utfyllende og motiverende svar!

In-game navn: Zioneye

realm: Stormreaver-EU

Klasse: druid

rase: Tauren

Endret av Xerius987
Lenke til kommentar

Er bare redd for at du blir skuffet. Feraldruids har veldig lett for å dø, også vanskelig å få inn skade til tider, og du har lite kontroll over hva som skjer i kampen i form av CC, særlig mot casters blir dette et problem.

Du har dog god burst, men den får deg bare langt. Ville nok også gått for Retpala som PcT foreslår her over.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Feral druid er også spesielt gøyt under levlingen.

Gi warrioren en sjangse til også. Elsker å koble av med fetteren min sin warrior. Atm levler jeg en frostmage=> er 64. Vahkir. Druiden, locken, paladinen og roguen er alle på Khadgar. Druiden flyttet jeg for å duelere en kompis:P Den er 4/5 furious og min dårligste gearet char i 80.

Paladin pvp er oppskrytt..

Du kan også se filmer på warcraftmovies.com

Som sagt spiller jeg litt på alliance mage atm. Eneste alliance jeg har. Men kortet går ut i morgen og vet ikke om jeg har tid til å spille denne måneden. Får se om jeg kjøper kort.

Lenke til kommentar

Update: Levler atm warrioren og DK'en min :)

Fant en kjempegrei guild der de ga meg en haug av hjelp, de raider (tror de skulle ta icc i dag), booster osv. beste guilden jeg har vært i ^^

Jeg legger paladin og feral druid litt på is og levler DK'en og warrioren (kanskje) til lvl 80 først. :)

Alle som vil ha en liten chat:

DK:

Navn: Zynergy

realm: Aerie Peak

Warrior:

Navn: Bladecutter

Realm: Aerie peak

Ta kontakt om dere har lyst til å chatte litt ^^

Mvh Xerius987!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...