Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HTC hd2 leo

spymate

Anbefalte innlegg

Hvordan slår jeg av 3g? Min hd2 kobler seg til internett automatisk. Da jeg kom hjem fra skolen idag så sto det at jeg har vært på 3g nett i over 5 timer. så jeg slo av mobilen å når jeg slo den på igjen så gikk den in på Telenor internett og begynte å telle på nytt. Hvordan kobler jeg av at den kobler seg opp selv? Det blir jo veldig dyrt å være på internett hele tiden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor går du ikke inn på den store HD2-tråden, der finner du svar på det meste. Emnetittelen din sier heller ikke noe om hva du lurer på ... ;)

Men til det du spør om: Det er slik på HD2 at tilkoblingen til f.eks. 3G står og teller "oppetid" hele tiden, men det koster deg ingenting så lenge noe ikke blir lastet ned. Og det er jo bare akkurat når du laster ned værdata, eller du surfer på nettet, at det koster penger.

Les mer om alt du måtte lure på om HD2 her!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt om jeg skal svare siden tråden egentlig skal slettes?

Men ihvertfall. Du kan skru av i innstillinger-taben og skru av datatilkobling. Men innstaller nodata (google it) så sperrer du alt datatilkobling. Da bruker du wi-fi som da er gratis. Du kan eventuelt la den være åpen, men skru av automatisk oppdatering i applikasjonene aksjer, vær, sync av klokke, mail etc etc...

Eller skaffe deg en dataplan :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...