piqel Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei! Jeg har en mac, og før hadde jeg bootcamp på den men jeg slettet det for dataen ble treg. Så vær gang jeg slår den på kommer det jo alltid hvit skjerm, så må jeg holde inn ALT knappen. Deretter kommer da vanlig mac OS-X opp eller hva det nå heter. Men jeg har et problem, ALT knappen virker ikke ! :o Noen som har tips om hva jeg skal gjøre? :oooo TRENGER HJELP FOOOOORT!!!!! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Prøv dette (i rekkefølge): 1: Napp ut USB-ræl som ikke er mus/tastatur. 2: Reset PRAM; hold inne alt-cmd-p-r inntil du har hørt oppstartslyden tre ganger. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Eksterne disker, web-kamera, kjøleskap, vifter, Skype-hodetelefoner, lydkort ... Kort sagt alt som går på USB og ikke er mus eller tastatur. Lenke til kommentar
piqel Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Får ikke dette til å funke, oppstartslyden kommer bare èn gang ? :oo Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 To ganger skal visst holde, var litt vel kortfattet i min oppskrift – prøv denne: http://support.apple.com/kb/HT1379 Lenke til kommentar
piqel Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 fikk ikke til men, takk for hjelpeen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Kan se at du har et lite problem med å få PRAM-reset til å fungere hvis alt-tasten din ikke fungerer. Høres ut som en defekt topcase, ring Apple. Edit: Topcase-feilen gjelder selvfølgelig bare om du har en MacBook/MacBook Pro Endret 17. februar 2010 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå