Colossus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Heisann! Jeg leter etter en skjerm som kan erstatte min gamle SyncMaster 204B. Helst ønsker jeg at det ikke er en widescreen, men ellers har jeg ingen formening om resten. Bruksområde er spill, film og delvis grafisk design (Photoshop, Illustrator, etc.). Tips? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 En ny 4:3 skjerm? Markedet er dødt, så du har stort sett bare denne igjen. Dell UltraSharp 2007FP http://old.prisguide.no/product.php?produc...0&cat_id=29 Ellers så har du proffskjermer til 7k eller mer, eller bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Hm, kanskje burde vurdere widescreen likevel da. Grunnen er egentlig plass, men også fordi jeg frykter noe eldre spill ikke håndterer widescreen noe særlig. Strekte bilder eller store svarte sider pga komprimert bilde. Men men.. Visst det er nesten bare widescreen å få, så får jeg vel rydde til litt plass Da er spørsmålet, hva kan være bra widescreen skjem, 16:9 eller 16:10? Noe med jevne og riktige farger kunne være kjekt. Endret 21. februar 2010 av Colossus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå