enrique1986 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei, Jeg ser fortiden etter en ny mobil, men vet ikke hva jeg skal velge. Ser etter en mobil med touch, har min 5 mpx kamera, fotolys/blits, ikke så veldig dyr, god meny og skrive på. Mobilen skal ha uten bindingstid. Har aldri hatt HTC, så har ikke mye erfaring til disse mobilene. modellen skal ikke være gammel. Ønsker så mange anbefalinger som mulig. Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Prisklasse? Anbefaler Sony Ericsson Xperia X10, men den er ganske dyr. Ser du skriver ikke så dyr, men det var bare et forslag Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Hei:) Jeg håper å finne en mobil til ca 4000,- helst ikke så mye mer en det:) Ser litt på HTC Desire, Sony Ericsson Vivaz, Sony Ericsson Satio, Samsung Pixon 12. Men akkurat nå frister det med HTC Desire. Har aldri hatt HTC så er usikker på en måte:P Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har heller aldri hatt en HTC, men Desire ser ut som en god telefon. Ligner litt på Nexus One Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har heller aldri hatt en HTC, men Desire ser ut som en god telefon. Ligner litt på Nexus One Det er den "samme" telefonen. Bare litt småtteri som er forskjellig, i Desire's favør. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Desire er nok et godt valg Har HTC Tattoo selv, og den funker ganske bra! Desire er nok bare MANGE steg frem. Hjelper mye for min del at den er ganske lekker også Du burde nok ta en tur i butikken og prøve dem litt Endret 3. mars 2010 av andhaj Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har aldri hatt HTC så er usikker på en måte:P Samme her, men HTC overbeviste meg så Desire blir min første HTC telefon. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hadde en Samsung Galaxy som hadde feil på skjermen. Hevet kjøpet. Så jeg har lest litt om HTC Desire og falt for den. Er litt lik Nexus One men litt bedre. Masse snadder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå