Miss-Sandraa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er kanskje ingen andre som spiller gamecube lenger, men må spørre forde Jeg fant nemlig fram gamecuben min igjen og begynte å spille Harry Potter and the prisoner of Azkaban. Nå har jeg gjort alle 'oppgavene' uten om å samle alle arkene i folio bruti og kortene i folio universitas. Har prøvd å finne walkthrough på internett for gamecube hvor det står dette med hvor jeg finner alle folio bruti og folio universitas hen, men fant bare en bra for xbox, er ikke sikker på om alt dette er det samme som for gamecube. Så.. - Noen som har en link til en bra walkthrough hvor dette står? - Er George og Fred noe sted på galtvort? Det stod i walkthrough'en for xbox at man fikk kjøpt noen av folio universitas kortene fra dem, men jeg har ikke sett George og Fred noe sted. Dette mangler i folio universitas: Wizards 3/5 Goblins 0/5 Hags 1/5 Giants 1/5 Dragons 0/5 Classical beasts 3/5 Quidditch 3/5 I folio bruti har jeg disse arkene: dementor, billywig, chizpurfle, doxy, dragonfly, fairy, fire seed bush, ghoul, hinkypunk, hippogriff, pixie, red cap, salamander, venemous tentacula og troll. - Noen som vet hvilke ark som mangler og hvor jeg kan finne dem? evt nettside med walkthrough? Forventer ikke at noen vet dette, men må jo prøve å spørre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Gamefaqs.com er en fin plass å lete etter guides og walkthrough til alle mulige spill på alle mulige plattformer. http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/919438.html Finn ut hvor du er i en walkthrough så finner du nok svaret ditt raskere enn å vente her xbox og gamecube-versjonene er identiske. Endret 16. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Litt off-topic spiller jeg mer enn gjerne GC-spill på Wii om jeg finner noen som er bra. Men Harry Potter er nok ikke akkurat et av favorittene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå