Troy Henrik Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Her er noen spørsmål som gjelder waterchill settet som man får kjøpt fra microplex. En ting er det vansklig å montere det? Er det bare "jalla" siden den koster 1400kr? Jeg skal kjøle en PIV 2.6 GHz PC800 har tenkt å klokke den til over 3Ghz, trur du waterchill holder til det? Følger det med GPU, CPU og Chipsett blokk? Hvis/når jeg skal kjøpe WaterChill hva slags kabinett skal jeg ha? må jeg ha 120mm vifte plasser i kabinettet til radiatorn eller hvordan funker det. :-? Takk for svar.! :wink: Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Nei Nei Ja Nei bare CPU Du må ikke ha det men det er en fordel. Har min utfor kabinettet Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 radiatoren må bøyes på for å få den til å passe. du bør ha compucase e.l å ha det i. (noe med 120mm vifteplass) pass på å ha radiatoren langt nede, i mitt hadde jeg bare plass på toppen og det er en dritt plass å ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå