piecreator Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hello, jeg har en katana scooter og er blitt tatt..lurer på hva jeg kan kjøre for og få den godkjent igjen... eneste som er gjort er fjerna plomba i potta..hvordan kan jeg få den orginal igjen(gå saktere) kan jeg legge noe i potta eller gjøre noe jeg klarer og gjøre sjøl? Mulig og putte noe i potta eller noe? et eller annet jeg kan gjløre sjøl for og få den til og gå saktere? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har du de gamle plombene som er tatt ut? Ellers må du finne noe rundt av stål som du kan sveise på i potta. Tror også at mc verksteder kan hjelpe deg med dette om du ikke har tilgang på sveiseapparat. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 ok, så ingen andre mulighet for noe man kan gjøre? putte inn i potta? legge i potta? og på verksted ska de vell ha den i 1 uke for og gjøre det og koster flesk? Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 prøv med stål-ull inni bakpotta:) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Koster vel like mye for en ny potte som verksted skal ha for å stelle det tenker jeg: http://www.mc-deler.no/moped_scooter.asp?C...p;Mi=MCD-741535 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 det du må gjøre på en måte er å minske luftflyten igjennom motorn ved å gjøre eksossystemet smalere. og gjøre det uten at det vises. her er det bare å være oppfinnsom Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Prøvde og kjøpe den potta men måtte sende den tilbake for den passa ikke til katana:S enda jeg spørte mc-deler på epost først.. men var helt feil form:S Men forslag til hva jeg kan bruke for og gjøre eksosen smalere? Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 hørt at stål ull kan ta fyr? eller er det helt feil? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Enkleste er å sette en mutter på vaieren som er i fogasseren. Da vil du ikke klare å gi full gass på scooteren. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 forklare det litt bedre? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skal ta paint kunnskapene mine i bruk. Et bilde forklare mere enn 1000 ord. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Flott:D Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Håper dette forklarer litt mer. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 ok..ut fra hva jeg skjønte med tegningen.. så ska jeg skru opp forgasseren og putte en mutter der? Men er det ikke også mulig også stille på gassvairen eller noe så den ikke får gitt helt fult? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tror ikke du klarer å stille på vaier nåkk til at det gir utslag. Du tar vaieren ut av fjæringen som er der. Trer en mutter eller lignende på vaieren, Setter så alt på plass igjen, pronto så har du en scooter du ikke kan gi full gass på. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 ok:D hvor mye fart vil jeg "tape" på og gjøre det? 5 km/t eller 15km/t? eller hva Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Akkurat der kan jeg ikke gi noe fasit svar. Du må nåkk bare prøve deg frem der Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tja, jeg antar at en scooter har plombering(er) i både eksospotten og en i motoren? Fikk høre det ihvertfall av en venn av meg som tok ut ei plombering som faktisk var i motoren. Da blir det mer vanskelig for politiet å finne den, hvis de i det hele tatt ser etter. Men, så er ikke politiet her å stopper scootere. De stopper som regel kun mopeder Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 forklar hvor i motoren det kan sitte en plombering? eneste plassen kan være i eksos-utgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå