Espen Klem Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Altså, jeg lurer på å kjøpe en Palm som bruker SD-kort, og har et Nikon Coolpix 3500 kamera som bruker Compact Flash type I kort. Jeg veldig gjerne kunne overføre bilder fra kameraet til PDA'en, og lurte på om det finnes adaptere for SD-kort til CF-porter som passer i kameraet. Jeg vet det finnes endel adapter, men de virker veldig lange, og da får jeg ikke lukket luken på kameraet. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Kan du hele tatt, overføre bilder til Palm'en din? Nikon Cp 3500 bruker mass storage device, noe som JEG tviler på at "palmen" støtter Lenke til kommentar
Espen Klem Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Takk for svaret. Noen som har noen andre ideer til løsninger for å overføre bilder fra et digital-kamera til en palm? Vet at Sony har et kamera med bluetooth, men det virker som de har laget sin eget tillegg til bluetooth-standarden, så det kun snakker med andre Sony-dingser. Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har en Palm Tungsten C som bruker SD/MMC brikker og sammen med mitt HP Photosmart 850 som bruker det samme kan jeg enkelt overføre bildene til palm'en, jeg bare setter minnebrikken inn i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå