whatev3r Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg bare lurer, finnes det en HTML kode eller et eller annet som gjør at det popper opp et vindu hvor man må skrive passord og brukernavn for å komme seg inn på siden? (evt andre måter) Det hadde vært veldig kjekt Det er for blogg.no - og nei, jeg gidder ikke wordpress.com, blogspot eller noe sånt. Lenke til kommentar
___ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg bare lurer, finnes det en HTML kode eller et eller annet som gjør at det popper opp et vindu hvor man må skrive passord og brukernavn for å komme seg inn på siden? (evt andre måter) Det hadde vært veldig kjekt Det er for blogg.no - og nei, jeg gidder ikke wordpress.com, blogspot eller noe sånt. Folk flest har vel skrudd av for popups, så det må vel bli et overlay. Uansett, javascript-baserte passordløsninger kan selv mor hacke. W Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg bare lurer, finnes det en HTML kode eller et eller annet som gjør at det popper opp et vindu hvor man må skrive passord og brukernavn for å komme seg inn på siden? (evt andre måter) Det hadde vært veldig kjekt Det er for blogg.no - og nei, jeg gidder ikke wordpress.com, blogspot eller noe sånt. Folk flest har vel skrudd av for popups, så det må vel bli et overlay. Uansett, javascript-baserte passordløsninger kan selv mor hacke. W vel. kan du se for deg mennesker fra blog.no cracke? Lenke til kommentar
quantum Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 vel. kan du se for deg mennesker fra blog.no cracke? famous last words ... kanskje du kan bruke .htaccess http://www.google.no/search?hl=no&sour...=htaccess+howto Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 vel. kan du se for deg mennesker fra blog.no cracke? famous last words ... kanskje du kan bruke .htaccess http://www.google.no/search?hl=no&sour...=htaccess+howto thank you Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå