Gå til innhold

TV2 fikk Premier League rettighetene, hva synes dere?

Bister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Løpende abonnement og oppsigelse

Alle abonnementstyper er løpende abonnement med automatisk fornyelse. Dette betyr at abonnementet løper fra datoen Kunden registrerer og

betaler for abonnementet, frem til utløp av abonnementsperioden for det aktuelle abonnement. Abonnementet fornyes deretter automatisk.

Kunden vil bli belastet på nytt ved fornyelse.

http://webtv.tv2.no/multimedia/webtv/public/conditions.pdf

Så det betyr at jeg ikke kan stoppe aboonnementet når jeg vil ?

Om jeg bestiller Sumo Sport kr. 199 per måned, må jeg betale også for neste mnd ?

Lenke til kommentar

Løpende abonnement og oppsigelse

Alle abonnementstyper er løpende abonnement med automatisk fornyelse. Dette betyr at abonnementet løper fra datoen Kunden registrerer og

betaler for abonnementet, frem til utløp av abonnementsperioden for det aktuelle abonnement. Abonnementet fornyes deretter automatisk.

Kunden vil bli belastet på nytt ved fornyelse.

http://webtv.tv2.no/multimedia/webtv/public/conditions.pdf

Så det betyr at jeg ikke kan stoppe aboonnementet når jeg vil ?

Om jeg bestiller Sumo Sport kr. 199 per måned, må jeg betale også for neste mnd ?

Hvis du bare bestiller for en mnd. så trenger du selvsagt ikke betale for mer enn det. Det enkleste hvis du vil prøve er å kjøpe for en måned og stoppe abonnementet med en gang, slik at du ikke glemmer det.

Lenke til kommentar
Altibox tar i bruk 10 nye HD-kanaler for å sende alle kampene fra Barclays Premier League direkte. Nytt på Altibox er også Barclays Premier Leagues egen HD-kanal med fotball 24 timer i døgnet og mulighet for engelske kommentatorer på mange av kampene.

Glad for jeg har Altibox :D

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. For de av dere som har kjøpt Premier League pakken på Altibox. Forsvant TV2 BPL kanalen i forrige uke?

TV2 BPL-kanalen var en gratiskanal frem til 1. august. Kjøper du/har du kjøpt den så har du den selvsagt helt til abonnementet avsluttes.

Ellers elsker jeg som sagt tidligere Altibox, og TV2s nye Premier League-satsning. For meg vil den være MYE bedre enn Canal+, uansett hvor mye dårligere studiosendingene eventuelt skulle bli. TV2 sender ALLE kamper direkte på Altibox, og alle/nesten alle i HD. Enorm forbedring fra Canal+ sine tre kanaler og ene HD-kanal. Altibox har også litt fiffige løsninger, vet ikke hvordan det blir med andre distributører, med blant annet Livesenter. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Har bestilt PL-kanalene (Canal Digital kabel), men har enda ikke fått kanalene. Har gjennomført kanalsøk, noen som har CD-kabel som kan sjekke om de har fått kanalene?

Eg hadde akkurat samme problem som deg. Bare slå av dekoderen, ta ut og inn kortet, gjennomfør kanalsøk og voila ;)

Takker, skal prøve nå.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. For de av dere som har kjøpt Premier League pakken på Altibox. Forsvant TV2 BPL kanalen i forrige uke?

TV2 BPL-kanalen var en gratiskanal frem til 1. august. Kjøper du/har du kjøpt den så har du den selvsagt helt til abonnementet avsluttes.

Var vell i grunn det jeg ville frem til. Jeg har kjøpt den, men den forsvant.

Så lurte jeg på om dette har skjedd med andre som også har kjøpt den.

Evt, så må jeg ta en telefon til Lyse.

Lenke til kommentar

Med TV2 BPL HD, mener du da hovedkanalen - altså "TV2 BPL HD1" som den heter hos meg nå? Jeg har selv Lyse og etter at jeg bestilte TV2 PL fikk og har jeg nå følgende kanaler: Livesenter BPL, TV2 BPL HD1, HD2, HD3, HD4, HD5 og HD6 UK. Hvis du ikke har fått alle disse kan det kanskje være greit å ta en telefon, ja.

Lenke til kommentar

Har bestilt PL-kanalene (Canal Digital kabel), men har enda ikke fått kanalene. Har gjennomført kanalsøk, noen som har CD-kabel som kan sjekke om de har fått kanalene?

Eg hadde akkurat samme problem som deg. Bare slå av dekoderen, ta ut og inn kortet, gjennomfør kanalsøk og voila ;)

Takker, skal prøve nå.

Finner fortsatt ikke kanalene, får ringe CD igjen i morgen.

Lenke til kommentar

Jeg har så jævlig lite tro på dette. Alsaker, Thorstvedt og Bohinen som frontfigurer? Samt en kommentator fra V75. Jeg får rett og slett en kvalm følelse, om Canal+ var VG når det kom til tabloid, så er tv2 Se&hør. Håper virkelig ikke mine mistanker slår ut. Er dette i nærheten av tippeligastudioet når det kommer til kvalitet så blir det streams på meg for alle kamper jeg ikke ser på pub.

Lenke til kommentar

Jeg har så jævlig lite tro på dette. Alsaker, Thorstvedt og Bohinen som frontfigurer? Samt en kommentator fra V75. Jeg får rett og slett en kvalm følelse, om Canal+ var VG når det kom til tabloid, så er tv2 Se&hør. Håper virkelig ikke mine mistanker slår ut. Er dette i nærheten av tippeligastudioet når det kommer til kvalitet så blir det streams på meg for alle kamper jeg ikke ser på pub.

Thortvedt er jo bare digg :new_woot:

Bohinen har gode fotballkunnskaper.

Alsaker der i mot...

Ville gjerne at Canal+ skulle fortsatt med PL. Men blir spennende å sjå om det blir bedre "innsats". Ikkje noko ala Tippeligaen :ph34r:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere er skeptiske til PL på TV2 egentlig. Ja, jeg er helt enig i at Canal+ leverte et bra studioprodukt, men produktet deres overall var jo egentlig svært dårlig, noe vi ser nå når TV2 har tatt over. Går fra tre kanaler som sender PL og én kanal i HD, til å få alle kampene direkte i HD (Sumo og Altibox, og de andre distributørene sender vel det meste interessant). Dette er for meg mye, mye viktigere enn studiosendingene. Jeg liker å se på studio, men det er kampene og sendingen av disse som spiller noen rolle for meg. Og ikke minst HD. Gleder meg utrolig.

Angående studio så må vi bare vente og se, men jeg antar det blir en kanskje litt forbedret variant av Tippeliga-studio, altså en liten nedtur for mange. Men for meg vil studio alltid være andreprioritet etter kampene, så jeg er knallfornøyd med TV2s satsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...