Hewitt Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Lars Tjernås kan for all del kalles ekspert, det er ikke det jeg sier. Han er bare ikke helt min "cup of tea". Studio er morsomt, men for min del er kampene det interessante og et godt studio er bare en bonus. Det er et stort løft (for min del hvert fall) å gå over til å sende alle kampene direkte i motsetning til Canal+ sitt utvalg av kamper, og ikke minst at nesten alle kampene sendes i HD, i motsetning til Canal+ som hadde et heller labert HD-utvalg av kamper med et par kamper hver runde. Dette alene er god nok grunn til at jeg støtter TV2s satsning nå. Hadde Canal+ gjort det samme hadde det jo vært én ting, men det er vel tvilsomt ettersom de har sittet på rettighetene lenge og kjørt stort sett samme løp helt ut. Ellers er det jo som sagt også et stort pluss at blir mye mer britiskprodusert stoff, som definitivt holder mye høyere standard enn noe laget av både TV2- og Canal+-redaksjonen. Så får vi heller se hvordan studio blir, men jeg for min del ser foreløpig bare fordeler med TV2 kontra Canal+. Men jeg ville ikke hatt for høye studioforhåpninger, med tanke på tidligere fotballstudio derfra. Jeg for min del bryr meg ikke så mye, liker egentlig litt uformelle og "folkelige" studiosendinger, jeg skal bare se kampen. Og SMS-dritt kommer garantert. TV2 må jo tjene inn igjen litt av de millionene dette kosta ... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 De kunne spart oss for Lars Bohinen. Skjønner ærlig talt ikke hvorfor han er på tv i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det er jeg enig i. Da foretrekker jeg Bengt Eriksen for eksempel. Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har prøvd å lest og funnet ut litt om det nye konseptet til TV2 nå, men blir det virkelig slik - om jeg har forstått det riktig - at vi med TV2 Sumo-abonnement får se alle kampene som sendes, uten å måtte betale noe mer? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Blir bare å glede seg til å få høre hva folket mener under studio sendingene. "Ole fra hamar twittrer; Torres er dårlig, United er laget !!!!" Herregud, jeg bryr meg virkelig ikke hva alt det tabloid/se og hør greiene til tv2. Jeg ønsker eksperter som kan det de prater om og holder seg til det fotballfaglige. Ikke eks fotballspillere som Lars Bohinen som bare prater tull fra ende til annen. Forresten, er det noen som har hørt noe om sesongkort til en lag. Egentlig er jeg bare interessert i å følge Wolves sine kamper, så for en billigere pris hadde det vært konge. Endret 22. mai 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 ^ Minner meg om hva CNN gjør idag, og de har mistet mange seere pga det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Noen som vet hvor mye basispakke+fotballpakke koster hvis man har fiber fra før? Pr. nå har jeg CD i stua og Viasat i kjelleren, men jeg er keen på å bytte til Altibox med Viasat basis + TL/PL pakke. Hvor mye vil det koste? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Her skal det så litt om priser fra altibox: http://www.vikenfiber.no/privat/prisoversikt/grunnpakkenmedviasat Ellers koster jo fotballpakken ca 200 kr. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det er vel kanskje like greit å kjøpe Sumo gull årsabbonement med en gang ser jeg, prisen skrues opp 1. august til 249,- eller?! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Nå har GET også fått på plass avtale med tv2 i tillegg til Riks-Tv. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Og det til prisen 199,- for kun PL, samt 299 for PL+TL. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Canal Digital og TV2 enige om PL-avtale Deilig å få det på plass. PL til alle husstander da. Tipper jeg beholder meg hos CD. De har tross alt Primera, Serie A, Bundesliga, Copa America, NBA og Wimbledon. Har hatt både CD og Viasat(med Viasat Fotball) til nå, men med PL i tillegg blir det bare plass til en av de. Annet enn Viasat Fotball kan jeg ikke se at jeg går glipp av mye, kanskje et par kamper i CL. Spesielt siden jeg venter med dette til etter VM. Hvor mye går man glipp av CL hvis man bare har Viasat 4? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Du får vel bare sett en kamp i uka med Viasat 4. TV2 sport sender vel mulig en kamp i uka de også. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som vet hvor mye basispakke+fotballpakke koster hvis man har fiber fra før? Pr. nå har jeg CD i stua og Viasat i kjelleren, men jeg er keen på å bytte til Altibox med Viasat basis + TL/PL pakke. Hvor mye vil det koste? Svaret er sikkert gitt, men jeg gir det igjen: Fotballpakke med Altibox 179,- Det både for TL og PL. *Himmel!* Lenke til kommentar
Nator Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Bra at Get kan tilby PL for 199 kr i måneden også nå! Jeg sjekket for sikkerhets skyld, og dette gjelder også de som har IP-TV fra Get via fiber. Man kan forhåndsbestille nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan man se kampene på nettet (HD) Og koster det samme ? Lenke til kommentar
anibanani Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ja, du får sett alle PL kampene på nett via TV2 Sumo. Priser: Sumo SPORT uke: kr. 99 Sumo SPORT måned: kr. 169 (kr. 199 fra 1. august) Sumo SPORT halvår: kr. 799 - Kjøp for 6 måneder og spar kr. 155* (kr. 999 fra 1.august) Sumo SPORT år: kr. 1399 - Kjøp for 12 måneder og spar kr. 509* (kr. 1899 fra 1.august) * I forhold til månedspris. En ting jeg håper er at de legger ut opptak av alle kampene, så man kan se de når man vil. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Om det skal være slike priser for streams bør det være mulig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Klaus Lundekvam blir ekspert i TV2's PL-studio Glad han er over problemene sine og klar til å se framover. Tror han vil ha noe å dele med Engelsk fotball etter å ha vært der i 13 år. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Så lenge det ikke blir Myggen om igjen så er det greit. Men det er vel det som skjer, lukter sympati ansettelse lang vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå