Liddell Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Dette var skuffende. Må jo gå til handel av Riks-TV nå. 280 kr for Rikspakken med de vanlige kanalene, pluss 200 kr for PL. 480 kroner?! Håper virkelig Folkehøgskolen har Riks-TV... Sumo er uaktuelt, ræva kvalitet. Heller ræva gratisstreaming... Endret 21. mai 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Synes det var overraskende billig. 199 kr måneden på Riks-TV er absolutt ingen upris. Riks-TV har også ned i 120 kr i grunnpris. 229 kr på nett er også greit da man også får med Tippeligaen på kjøpet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kilik: Haha, ja man kan jo få NRK og PL for 320 kr/måneden. Suverent... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Lars Bohinen i studio blir jo morsomt. Liker ikke den fyren for å si det mildt. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som kan hjelpe meg med å forstå den nye premier league ordningen? Der det står Premier league HD, får vi både kanal 1,2 og 3 av Premier League da? Eller må vi også kjøpe TV2sport premier league som koster 300 kroner ekstra? OG.. Vil Premier league bare bli sendt på Premier League reklamene, eller blir de også sendt på tv 2 sport canalene? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg så på Visat HD i går, kampen var Sverige - Danmark i hockey vm. Der reklamerte de for at Viasat skal vise PL neste år. Er dette bare i sverige da, eller hvordan blir dette? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Viasat skal vise PL i Sverige ja. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kjartan1234: Premier League HD er 3 kanaler. Det er kun her du kan se PL på "vanlig" tv. En av disse 3 kanalene sender PL 24/7 (En sending fra england hvis jeg har forstått det riktig). Det er også de samme 3 kanalene som vil vise VM, i HD. Det koster 100 kr ekstra (ikke 300 som du sa) for de vanlige TV2Sport-kanalene (som viser tippeligaen, tour de france, håndball etc.). Altså 300 kr for PL + TV2Sport-innholdet. Tragisk hvis Riks TV skal være den eneste vanlige TV-distributøren (Altibox finnes ikke over hele Norge). Bør ihvertfall få med seg Viasat eller Canal Digital. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Gull for oss som har Altibox, som alltid. De er utrolig flinke til å tilby kanaler og funksjoner som ikke alle andre distributører har, for eksempel Fotballportalen og alle Tippeliga-kampene gratis i to år. Og nå gir de oss ALT fra både PL og TL til en pakkepris på 179,- i mnd, syk pris. Betaler jo 249,- per måned bare for Canal+ i dag. I tillegg sender Altibox alle PL-kampene direkte, i motsetning til hva Canal+ gjør i dag og hva RiksTV gjør fra denne sesongen (og til en rimeligere pris enn RiksTV til og med). Gullbra. Opplegget til TV2 ser bra ut og jeg tror det blir en liten forbedring fra Canal+ studiomessig også, selv om den største forbedringen for meg blir å kunne se alle kamper nå. Og jeg regner med at CD, Get og Viasat kommer til å komme med på distribusjonen til slutt. De må det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvis man bruker 179 kr i måneden på Altibox tilbudet, hva får man da? Bare fotballkanalene? Eller får man vanlig TV også da, som NRK, Eurosport, Disney Channel og alt det greiene der? Hva hvis man ønsker vanlige kanaler i tillegg? Hva koster det da? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Tallene taler for seg selv. Kanske reprasentativt med hele 3600 avstemmere Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvis man bruker 179 kr i måneden på Altibox tilbudet, hva får man da? Bare fotballkanalene? Eller får man vanlig TV også da, som NRK, Eurosport, Disney Channel og alt det greiene der? Hva hvis man ønsker vanlige kanaler i tillegg? Hva koster det da? Du får bare fotballkanalene da regner jeg med, her er prisliste over de forskjellige tv-pakkene. Og her har du en liste over hvilke kanaler som innheolder i hver pakke. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 De som har Rikstv kan få TV 2 Premier League HD og TV2 Sport for 299,- i måneden. Jeg har forresten RiksTV. Da blir det å si opp Canal + på RiksTV og heller gå for den nye pakken som er tilgjengelig fra 1.juni. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg registerer at Bohinen var på presentasjonen. Å de snakker om en egen redaksjon som skal bestå av: * Aleksander Schau * Thomas Aune * Morten Langli * Lars Bohinen * Øyvind Alsaker * Jon Hartvig Børrestad * Erik Thorstvedt Jeg vet ike hva jeg skal si. Er nesten sjokkert. Alsaker har de siste årene liret av seg det ene innsiktsløse innlegget etter det andre. Men en ok kommentator så lenge ikke Liverpool eller United spiller. Så kommer Lars Bohinen? Hvorfor?! Mannen er jo en typisk skandale og se&hør personlighet som fremhever det negative hver eneste gang. Ikke har jeg hørt noe med peiling fra den mannen heller. Jon Børrestad, fyren er jo så klepp og femi at det trynet vil jeg rett og slett ikke ha på min tv når jeg skal se fotball. Thorstvedt er vel den eneste jeg kan sette OK bak, men det er bare såvidt. Resten har jeg hørt for lite på til å si noe, Morten Langli virker relativt oppegående. Men dette ser jeg ikke for meg at blir noe annerledes enn TV2 sine andre produksjoner rundt fotball. Det er overdramatisering og hyping som står i sentrum. Jeg hadde håpet de ville trekke inn folk med litt mer pondus, kanskje noen eldre fotballpersonligheter som faktisk kunne gitt det hele et mer seriøst drag enn det de gjør med tippeligaen. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Tv2 sier jo selv dette: Vi skal dyrke de gode historiene fra bane, garderobe, pub og tribune Ligger ann til se & hør opplegg i kjent stil fra TV2 dette, hvor fokus skal være på dramatikk og kontroverser, helst utenfor banen. Jeg blir ikke å betale noe abbonement hos de før serien har startet og jeg får sett hvordan de blir, for er det i samme gata som fra Tippeligaen er det uaktuellt. Spørs nok om ikke neste sesong blir stream fra Veetle e.l, som er gratis og bedre kvalitet enn Sumo. Endret 21. mai 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ser man det på Sumo bør jo muligheten for Engelske kommentatorer være tilstede, isåfall er jeg ikke i tvil om jeg tar det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har vel mine tvil til at TV2 lar oss få engelske kommentatorer. Gjør de det er valget svært enkelt ja Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Den der Premier League HD kanalen som skal holdes gående 24/7 skal ha ett engelsk team bak seg. Det inkluderer kommentatorer og studiosendinger. Den kanalen skulle være tilgengelig i Skandinavia og midtøsten tror jeg det var. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvis man bruker 179 kr i måneden på Altibox tilbudet, hva får man da? Bare fotballkanalene? Eller får man vanlig TV også da, som NRK, Eurosport, Disney Channel og alt det greiene der? Hva hvis man ønsker vanlige kanaler i tillegg? Hva koster det da? 179,- er kun TL og PL, og forutsetter at du er abonnent fra før av og har minst Grunnpakken med de vanlige kanalene som du nevner. Angående studio så tviler jeg at på det blir verre enn Canal+ sitt studio. Ikke at jeg hadde noe i mot det, men for min del er hverken Lars Tjernås, Ronny Johnsen eller Hallvar Thoresen helt det store hva eksperter angår, og Dag Solheim ikke akkurat verdens beste programleder. Det jeg likte med deres studio var supporterbesøkene og de engelske ekspertene, ellers var det relativt kjedelig og tamt, MYE "drittsnakk" selv om det nok var litt mer seriøst snakk enn hva TV2 sannsynligvis kommer til å fokusere på og altfor lite reportasjer. Nå er ikke jeg heller stor fan av Bohinen, men resten av redaksjonen ser greie ut for meg. "De andre" er for øvrig FK Fotball-gutta fra P3, kule folk. Og det at det blir mye britiskprodusert stoff på 24/7-kanalen er veldig positivt, det samt at alle kamper sendes på TV er alene god nok grunn for meg til å være fornøyd med at TV2 nå har overtatt. Men så lenge jeg får sett kampen i HD lukker jeg munnen min og nyter enda noen supre Liverpool-prestasjoner (håper jeg). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Lars Tjærnås har vel vært trener i omtrent 30år, ikke langt unna det man kan kalle en ekspert i mine øyne. Jeg vet ikke helt hvem andre som kan defineres som ekspert om ikke kan han defineres som det. Jeg kommer til å savne det nøkterne og folkelige studioet som tok opp mer enn bare utenomsportslige ting. I tillegg valgte de også legge fokus på andre spillere enn bare Rooney og andre store stjerner. Nei hadde egentlig lite å utsette på hvordan Canal+ gjorde sakene sine. Jeg håper bare Tv2 skjønner at måten de dekker tippeligaen på ikke han overføres til Premier League. Å om jeg får opp en "banens beste" avstemning eller noe annet sms-drit under kampen i store bannere nederst på skjermen konstant under sendingen så steiler jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå