Gå til innhold

TV2 fikk Premier League rettighetene, hva synes dere?

Bister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir vel noko sånt då:

Første 45

7 minutt reklame

1 minutt studio

7 minutt reklame

Siste 45

Ikke noe verre enn Viasat.

Som igjen er det eneste positive jeg ser med dette, nettopp at Viasat ikke fikk det. Tv2 sin dekning av tippeligaen er på sitt beste amatørisk og altfor showpreget.

Lenke til kommentar
Er det mulig å få inn Sky Sport i Norge? evt hvem leverer dette og hva koster det?

Ingen av de større aktørene leverer det som en abonnementsmulighet, ihvertfall. Det er nok mulig, men du må vel til med noe custom (og dyrt) ala en fotballpub.

Evt Engelsk statsborgerskap. Derfor skal Lucy Pinder få lov å gifte seg med meg.

lucy-pinder-childrens-champions-4.jpg

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke hørt noe annet.

Uansett vil noen bli ledige fra Canal+, de kan ikke ha så mange når de mister Premier League (om). Jeg ber før jeg legger meg at Canal+ får beholde rettighetene. Amatørene i Tv2 vil rive driten i stykker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bumper denne littegranne jeg.

Ble litt overrasket over at Canal+ mistet rettighetene, og synes selvsagt - som så mange andre at det er kjipt. Har liksom vent meg til å ha Canal+ Total. Masse god fotball, og mange gode filmer. Alt til en god pris.

Nå frykter jeg som så mange andre at TV2 kommer til å bruke amatørmessige kommentatorer, kjøre reklame i pausen og... ja, nettopp skru opp prisen fryktelig. Det _JEG_ mener er rimelig er at de burde samle all fotballen (Premier League og Tippeligaen i alle fall) i én kanalpakke, men jeg frykter at de kommer til å ha to separate fotballpakker med høy pris på begge.

Om så er tilfelle tror jeg hvertfall at jeg velger å se fotball hos kamerater. Ikke noe stort tap for TV2 med én kunde som forsvinner, men det er klart... tar de blodpris mister de nok mange potensielle kunder.

Lenke til kommentar

Håper også på en pakke, men jeg tviler.

Jeg er litt spent på hvordan de løser det med kamper som eventuelt sendes på zebra eller hovedkanalen. De ønsker naturligvis at flest mulig skal kjøpe pakkene deres.

I beste fall kjører de ingen reklame under kamp på kjøpekanalen, mens tippekamp på hovedkanalen får de behandle som de selv ønsker (reklame i pausen osv..).

Har noen sett noe prisanslag på denne nye kanalen?

Lenke til kommentar

Håper virkelig at Canal+ får rettighetene ettersom jeg har vokst opp med premier league på Canal+, men syns mange overdriver ang Tv2. Det er ikke SÅ gale. har sett en del europa league og CL på TV2 og syns kommentatorene er bra. Litt problem med lyden er eneste jeg har merket, men det vil nok bli ordnet.

Lenke til kommentar

Tv2 er faktisk så ille, de er nesten like ille på reklamer som Viasat, og "eksperter" som Wathne, Mini og Myggen har etter min mening ingen ting å gjøre i ett fotballstudio.

Tviler på at de 3 du nevner nå kommer til og være i noe PL studio. Kan jo ingenting om internasjonal fotball! Reklamer blir det kun på hoved kanalen (rekner jeg med) mtp. at betalingskanalene i dag ikke har reklame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...