Gå til innhold

TV2 fikk Premier League rettighetene, hva synes dere?

Bister

Anbefalte innlegg

TV 2 har satt sammen følgende PL-team:

Øyvind Alsaker, Petter Myhre og Morten Langli er kommentatorer på arenaene, og skal gjøre intervjuer og portretter på profilerte spillere.

Lars Bohinen, Erik Thorstvedt, Claus Lundekvam, Aleksander Schau og Thomas Aune er eksperter i studio, i tillegg til programleder Børrestad. Schau og Aune, kjent fra FK Fotball på P3, skal komme med skråblikk på PL.

Artikkelen i sin helhet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
– Under VM kunne pausene vare i syv minutter, her blir ingen avbrekk lenger enn 50 sekunder – det tror vi seerne tåler godt.

Dette er det viktigste for meg. Er så kjedelig med reklamepauser.

Leder for sportslig satsning i TV2 er "Shitty"-supporter da... Får håpe det ikke får konsekvenser :p

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Synes dette lover veldig bra jeg. Kommentatorene er hvertfall ikke de verste! Håper bare de fokuserer litt på skikkelig dekning av fotballen i studioet, og ikke tar inn Tone Damli Aaberge og sånt fjåsete tull for å være mer folkevennlig osv. Gleder meg til alle de obskure faktaene til FK-gutta! :D

Lenke til kommentar

Alle tegn sålangt tyder på at TV2's sendinger kommer til å bli knall. Jeg er ikke så begeistret for Bohinen, men alle andre kan jeg tolerere. Thorstvedt og FK-fotball gutta liker jeg godt. Kanskje litt motstrøms, men de kunne godt tatt med Tjærnås også. Han gjorde alltid en glimrende jobb med analysene, og er åpenbart kunnskapsrik.

Dog er det også et par feller TV2 kan gå i, som de for all del må unngå å gjøre. De må FOR ALL DEL ikke bli et typisk tabloidprogram, med fokus på utenomsportslige ting og krisemaksimering. Det er litt TV2's stil, så her må de passe seg. C+ la seg på en fin linje her, der var fotballen tydelig i sentrum. Også er jeg enig med han som sa at de ikke må invitere gjester som ikke har noe å gjøre der. Det blir bare kleint. Når vi har fått ekstra tid i pausen vil vi se gode analyser og synspunkter fra fotballfolk, ikke Charter-Svein og Carola, selv om de kaller seg fotballfans.

Lenke til kommentar

Alle tegn sålangt tyder på at TV2's sendinger kommer til å bli knall. Jeg er ikke så begeistret for Bohinen, men alle andre kan jeg tolerere. Thorstvedt og FK-fotball gutta liker jeg godt. Kanskje litt motstrøms, men de kunne godt tatt med Tjærnås også. Han gjorde alltid en glimrende jobb med analysene, og er åpenbart kunnskapsrik.

Skuffa.

Lenke til kommentar

Har ikke sett veldig mye til Thorstvedt de siste årene, da jeg som regel ikke ser mye på TV2 eller tippeligaen, men da jeg så som mindre virka han som veldig arrogant på meg. Husker også at han hadde enn bok om fotballtiden hans eller noe sånt på skolebibloteket og alt som sto i den boken var egentlig bare masserunking av han og drittsnakk om Grodås.

Dattera: pic? :)

Lenke til kommentar

Selv om han holder med helt feil klubb virker Thorstvedt for meg som en likandes kar. Han og gutta fra FK Fotball er faktisk de jeg liker best av PL-gjengen.

For å finne bilde av dattera hans er det vel bare å søke etter "Charlotte Thorstvedt" på google, så får du nok opp noe.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt noen grusomme kamper på TV2 i sommer. Må prøve å finne ut hvem som kommenterte Haugesund - Vålenga her i forrige uke for det var absolutt bunn. Alsaker liker jeg ikke, men Petter Myhre har jeg sansen for. Og Torstvedt er da likanes han og. Dattra blir for blid for meg. Smiler og ler for mye. Hadde tjent på å være litt mer mystisk. Hadde dette vært hverdagslooken hadde hun rykket opp.

282669-4-1250846132423-n500.jpg

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...