Bister Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hadde selv håpet på at Canal + skulle ha kjøpt de tilbake, men tror dette ihvertfall blir en bedre løsning enn at det hadde blitt opprettet nye kanaler som kanskje ikke alle hadde ahtt mulighet til å få. Så hva synes dere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Trist og veldig ironisk når TV2 går til staten og klager over at de ikke har penger til norske serier. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Helt greit. Mister filmkanalen Canal+, samt Spansk og Italiensk fotball. Håper TV2 kjører på i samme bane som Canal+ på sendingen med god pauseunderholdning. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Canal+abonnementet mitt ryker nå hvertfall. Har vært fornøyd med det meste jeg har sett fra Canal+, hvis man ser bort fra kommentatorene. Blir spennende å se hva TV2 får til Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Utrolig trist. Har storkost meg med Canal+ sendingene i en årrekke. Må si at de virkelig har blitt gode på Premier League med årene. Gode kommentatorer, reportasjer, pauseunderholdning, oppkjøring til kampene. Og best av alt, uten reklame. Gruer meg virkelig til å høre Ivar Hoff, Bengt Eriksen, Davy Wathne, Mini Jakobsen osv. snakke om Premier League. Nå har jeg Premier League, Primera División, Serie A + mange gode filmkanaler til den latterlige 250,- pr mnd.... Spent på hva TV2 vil kreve for kun Premier League. Flagget på halv stang i dag Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Super nedtur for oss som allerede har Canal+ Sport kanalene. Klarer TV2 å ødlegge premier league kosen går jeg bananas. Premier League kamper er en av de få tingene som er mulig å se på TV sammen med La Liga og champions league. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hadde selv håpet på at Canal + skulle ha kjøpt de tilbake, men tror dette ihvertfall blir en bedre løsning enn at det hadde blitt opprettet nye kanaler som kanskje ikke alle hadde ahtt mulighet til å få. Er TV2s kanalar mindre tilgjengeleg enn tilsvarande frå Canal+? Personleg syns eg dette er greit nok. Ikkje så mykje å meine om det før ein får sjå kva tilbod TV2 eventuelt kjem med. Det eg ser mest fram til, er kva tilbod dei kan få på Internett. Så vidt eg veit er det ikkje eit godt, lovleg, tilbod for dei som ønskjer å sjå Premier League på nettet. Håper det kjem ei fornuftig prisa løysing der ein kan kjøpe alle kampane til favorittklubben, og eventuelle andre kampar av interesse. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Som om jeg skulle sagt det selv "Tommy". Canal+ har lyst opp hver vinter i 12 år, og det er trist hvis de ikke klarer å beholde rettighetene. Som tidligere nevn er det så sinnsykt deilig å slippe 5 min. lange reklamepauser, slippe å høre hobbyekspertene Davy Wathne, Mini og Hoff. Kanskje værst er Bengt Eriksen. Grøsser bare av å tenke på å høre den gjengen helg ut og helg inn. Superlørdag og supersøndag studio er jo halve morroa med PL i helgene. I tillegg er jo analysene til Lars Tjernås er jo verdt 250,- pr mnd aleine. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ingenting er visstnok sikkert enda da, så man får bare håpe Tv2 gikk ut for tidlig og sa de skulle sende, mens det ennå ikke skal være avklart. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Hadde selv håpet på at Canal + skulle ha kjøpt de tilbake, men tror dette ihvertfall blir en bedre løsning enn at det hadde blitt opprettet nye kanaler som kanskje ikke alle hadde ahtt mulighet til å få. Er TV2s kanalar mindre tilgjengeleg enn tilsvarande frå Canal+? Nei Men var prat om at selgerne Medge Consulting skulle opprette egne TV-kanaler og sende Premier League kampene der. Så var det jeg tenkte på med kanaler alle kanskje ikke ville hatt muligheten til å få Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det jeg er redd for er at PL-sendingene skal druknes i reklame. Jeg hater reklame, og Canal+ er sånn ca den eneste TV-kanalen jeg ser på - nettopp fordi de ikke har reklame. Håper TV2 sender med engelske kommentatorer. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 for min (og MANGE andres) del er dette vinn-vinn! har ventet lenge på dette øyeblikket endelig får vi med viasat alle CL kampene + premier league! for ikke å glemme alle VM kampene. men, ser imidlertid canal+ abonnentenes frustrasjon.. 10 min reklame tilsammen i pausen og davy ++ = Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tragisk. TV-2 bør levere, hvis ikke er dette en skandale.. 13 år med Canal + og så skal TV 2 liksom ta over? Trist. Vil de lansere flere kanaler da, eller går de på TV 2 sport mon tro? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Sender de sikkert på TV2 Sport, plusset med dette er at det er flere kanaler til rådighet, så de får sendt enda flere av kampene direkte Men det er det eneste jeg kan se som er bedre.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har et anstrengt forhold til Viasat. De har ødelagt langt mer enn de har skapt, hvertfall når det gjelder sport. NRK hadde vært en ideel kanal å sende PL på. Jeg ser såklart fordelene med PL på TV2 også, men er redd for at det fort kan bli litt av ei røre. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Å se på fotball på viasatt eller tv2 var som å se på sykling på NRK da Rike kommenterte. Viktig med "mute"-knappen lett tilgjengelig. Husker jeg så en random tippeligakamp på tv2 og det ene laget scorer: "Det må jo være offside....nei... det er ikke offside, for keeperen stod bak og opphevet offsiden" sier plutselig den ene av kommentatorene... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Syns så klart det er synd at canal+ mister rettighetene, men TV2 har vært et SOLEKLART 2 valg. Viasat sport er forferdelig! Tror nok TV2 vil få inn noen nye kommentatorer og mest sannsynlig noen nye eksperter. Må innrømme det skal bli litt godt og høre Aalsaker kommentere PL igjen. Bare synd Semb ikke er med lengre. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg er spent på se hvilken pris TV2 skal begynne å kreve nå. 350 i måneden? 400? De har jo til syvende og sist ikke betalt for denne luksusen. Det er det vi sluttforbrukere som har gjort. Det er bare å sette av 4000 på budsjettet for neste sesong til TV2. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er det mulig å få inn Sky Sport i Norge? evt hvem leverer dette og hva koster det? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er det mulig å få inn Sky Sport i Norge? evt hvem leverer dette og hva koster det? Er ikke sikker, men Fotballpuben i Bergen har deres kanaler. Så dersom du ikke finner noe svar på nettet kan du alltids kontakte de og høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå