Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer for fort - tips for å holde lenger?

Gjest Random(=

Anbefalte innlegg

Gjest Random(=

Velger å poste dette som anonym siden dama tydligvis har bruker her også q:

Jeg har nå vært i et sexuellt forhold i en stund nå og har hatt sex en del uten kondom. I mitt tidligere forhold har jeg brukt kondom hvor jeg kunne holde på i 20-40 min... Men nå uten kondom varer jeg kun et par minutter? Hvis jeg har onanert tidligere på dagen kan jeg holde ut i 10-20 min... Men er det noen grunn til at jeg kommer så fort? Er det noen tips for at jeg kan holde meg bedre og lengre?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontroller pusten din, varier rytmen.

Musikk du kan "forsvinne" litt i er veldig praktisk.

Ellers er det jo en vanesak.

Kan prøve med såkkalte "Kegel" øvelser.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at et veldig effektivt triks for å hindre at du kommer er å trekke penis ut like før du kjenner at du kommer, dermed klemmer du rett under penishodet med hånden. Altså, klemme det sammen. Da presses blodet litt tilbake, og du kan fortsette kort etter. Gjør du det mye kan du etter en god stund klare deg uten å gjøre det:)

Fant en artikkel, her er utdrag:

Det kan da være nyttig å bruke den såkalte klemme-teknikken (squeeze-teknikken), som går ut på at i stedet for å bare stoppe kjærtegnene, skal kvinnen legge tommelfingeren på frenulum, som er det punktet der forhuden går opp i en spiss på baksiden av penis, og sette pekefinger og langfinger på den andre siden, like under penishodet, og så klemme kraftig til. Det kan nok være lurt å eksperimentere seg litt frem for å finne ut hvor kraftig en skal klemme. Mange er redde for å klemme kraftig nok, men det er klart at det kan bli for hardt også. Denne klemme-teknikken vil på en effektiv måte stoppe utløsningen i de fleste tilfeller

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kanskje denne kan hjelpe? (les produkttesten) Er jo mulig det går andre veien, siden man kan bli mye mer følsom, og dermed kanskje kommer elttere. Men kan jo sitere en av de som anbefaler den: "Nå er det min tur til å si: "Faen er du alt FERDIG!!??? Så jeg har bare en ting å si: Sliter du med at du kommer lenge før dama, kjøp denne. Du (og hu) kommer ikke til å bli skuffet."

Lenke til kommentar
Gjest Random(=

Takk for masse tilbakemeldinger og varierte svar. Setter jeg sikkelig pris på! Jeg har nå prøvd meg på kegel øvelsene som ble nevnt tidligere, håper dette fungerer. Angående Squeez-metoden virker jeg litt skeptisk til det altså... Men skal ikke si noe før jeg har prøvd da ;) Penisring virker ikke dumt det heller, har tenkt på det faktisk og det er jo ikke dyrt heller! Men det får jeg heller komme tilbake til =).

Håper kegeløvelsene fungerer, ellers får jeg jo tenke på å puste og skifte rytmer som også ble nevnt tidligere q:

>>Gonna get laid tomrrow

Takk for alle svar =D!!

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem som deg og prøvde så black bull fra cosmopharmas. Og jeg holdt ut mye lengre da :new_woot:

Her kjøper jeg de: www.cosmopharmas.com/NO63825

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...