mm90 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei! Jeg er 20 år og litt over 4 uker siden satt jeg inn en hormonspiral hos gynekolog. Jeg har vært plaget med mellomblødninger i over 3 år og har prøvd p-piller uten at det har hjulpet. Har også 2 ukers mens og sterke smerter som er veldig uregelmessig og kommer når den vil. Så gynekologen synes jeg burde prøve hormonspiral. Første uken hadde jeg kraftige smerter og blødninger, så var jeg fin i 2 dager og fikk blødninger igjen etterpå. Og den 3 uken har jeg hatt sterke og stikkende smerter, har vært kvalm og ikke hatt matlyst. Jeg har også smerter ved samleie og kjæresten sier han av og til kan kjenne noe stikkende når han trenger dypt(trådene?). Jeg ligger på sofaen og nesten vrir meg i smerte som kommer og går. Blør også. Gynekologen sa han ikke ville ta noe sjekk på meg etter en stund for han tok ultralyd og sa spiralen låg som den skulle. Men jeg er livredd for at jeg aldri skal kunne få barn om det er noe feil. Hadde håpet han ville finne ut om hvorfor jeg har blødninger heletiden før han tok inn spiralen. Nå angrer jeg. Har dere noen erfaringer selv? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Rett tilbake og sjekke, skal ikke gjøre vondt på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå