the_zombie Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ultimate bumpetråden? startet i 2003, bumpet i 2004 og 2006 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Skikkelig bumpetråd ja Camlost: Fast ipadresse (lan) setter man på PC under nettverkstilkobling, TCP/IP Sacrife: Sjekk ngtforum.net Lenke til kommentar
zapper86 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 har NGT med netopia 4522 router, samme problemet med den, sinnsykt irriterende. Men problemet må jo være routeren, noen som har forslag til hvilken som fungerer ang battle.net? Går å kjøper ny så fort jeg får en anbefaling.... Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 har NGT med netopia 4522 router, samme problemet med den, sinnsykt irriterende. Men problemet må jo være routeren, noen som har forslag til hvilken som fungerer ang battle.net? Går å kjøper ny så fort jeg får en anbefaling.... 8646649[/snapback] Sliter med samme jeg og (NGT) Er ikke modemet og Ruteren i en boks i NGT sine løsninger? Isåfal kan du ikke bare bytte ut ruteren Lenke til kommentar
Tim Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 LØSNINGEN: bestill Iteno trådløse router fra NGT. Jeg har prøvd med zyxel og speedtouch, begge uten hell. Fikk levert Iteno i dag, fungere 100%smile.gif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå