EpideMiC Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Hei, jeg så denne buksen her inne på Boardshop, men dem hadde tydeligvis ikke denne buksen ikke på lager lengre. Vist noen vet navnet på dette produktet, eller en link til en norsk side som selger denne produkten - ville jeg blitt veldig glad. Bilde av buksen finner du her: http://img718.imageshack.us/img718/5743/bukse.jpg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Det bilde sa ikke akkurat så mye. Eneste du ser er jo lomma med logoflashen på.. Lenke til kommentar
EpideMiC Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Det bilde sa ikke akkurat så mye. Eneste du ser er jo lomma med logoflashen på.. Mere enn det vet jeg heller ikke, likte bare det designe på lommen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Har du prøvd å sende en mail til Boardshop da? De vet kanskje hvilken modell det er Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Lurer på om vi hadde den buksen der inne hvor jeg jobbet for litt siden. Husker ikke modellnavnet, men tror den lå på 899,- Skal prøve å sjekke opp litt og finne modellnavnet. Og i skrivende stund fant jeg det ut. Buksen heter Volcom Solver Stretch Jeans. http://www.skatewarehouse.com/Volcom_Solve...age-VMSAPT.html Har god erfaring med Skatewarehouse btw. Du får varene dine rimelig kjapt Har du prøvd buksen? Navnet skulle tilsi at dette er litt samme konsept som DCshoes har på noen jeans. Et utrolig elastisk og deilig jeansstoff som nesten føles ut som en joggebukse. Utrolig behaglig og ikke minst fleksibelt dersom du driver med brettsport. Endret 17. februar 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå