Troy Henrik Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Her er noen spørsmål som gjelder waterchill settet som man får kjøpt fra microplex. En ting er det vansklig å montere det? Er det bare "jalla" siden den koster 1400kr? Jeg skal kjøle en PIV 2.6 GHz PC800 har tenkt å klokke den til over 3Ghz, trur du waterchill holder til det? Hvis/når jeg skal kjøpe WaterChill hva slags kabinett skal jeg ha? må jeg ha 120mm vifte plasser i kabinettet til radiatorn eller hvordan funker det. :-? Takk for svar.! :wink: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Til å klokke den over 3ghz holder det som regel med boxed vifta Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Feilposting, post om waterhill i aktiv kjøling (vannkjøling osv) kategorien! Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Si ifra til en moderator om at du har feilpostet, så flytter han tråden for deg. WaterChill radiatoren trenger ikke vifteplass, bare den kan stå et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå