Hotvedt Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har Netcom, og har blitt feilfakturert så det holder; Har de en mailadresse hvor jeg kan ta kontakt med de slik at jeg slipper å sitte i telefonkø(samt betale for dette)? Har også en haug med screenshots som jeg tenkte å sende ved, da jeg virkelig ikke forstår hvordan de har kommet frem til disse summene. Er det bare jeg som synes at det er rart at 1*5 blir 13? Bare jeg som synes at 12.05minutt blir fakturert som 46minutter er merkelig? Første gang jeg har sjekket fakturaen, men nå skjønner jeg at det er noe jeg burde gjøre oftere. Ikke har de trukket ifra de de skulle heller. Makan! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det blir håpløst å løse en slik sak via e-poster. Du får heller belage deg på litt telefonkø dersom du ønsker å løse dette. Jeg har hatt Netcom i 5 år, og har aldri opplevd særlig til kø. Med abonnement skal du uansett ha en spesifiert faktura med oversikt over samtaler og SMS/MMS på Netcom.no. Der vil du også finne e-post, naturlig nok. Ikke vanskelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå