EmilWIKLA Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) hei jeg trenger litt hjelp med og finne ut hvilken kabel jeg trenger til og koble PC til TVn. er litt noob på sånt acer aspire 5732z dette er pc'n jeg har. det er ikke HDMI på den Endret 16. februar 2010 av EmilWIKLA Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvis du har flastskjerm, så er det sikkert VGA kabel inngang. http://www.tvone.com/images/1t-vga-cattx-rear.jpg Lenke til kommentar
EmilWIKLA Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Det er den blåe i midten men ikke disse skruene på siden. Har dette noe og si. dette er inngangen. Ikke den samme modellen men inngangen er lik. det er det lille bildet Endret 16. februar 2010 av EmilWIKLA Lenke til kommentar
EmilWIKLA Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 ok, da kjøper jeg en slik VGA kabel Lenke til kommentar
haada Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 hei jeg trenger litt hjelp med og finne ut hvilken kabel jeg trenger til og koble PC til TVn. er litt noob på sånt acer aspire 5732z dette er pc'n jeg har. det er ikke HDMI på den Hei! Hvis du har en nye bærbar pc med HDMI kontakt det ville være det beste. Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 ok, da kjøper jeg en slik VGA kabel Lur beslutning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå