Gå til innhold

God of War III Ultimate Trilogy Edition - Forhåndsbestilling

Zappy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God of War III Trilogy Edition fra CDON.NO 1799 kr

Blodpris spørr du meg. Det er annonsert en Collectors Edition også, som skal innholde 3 postkort, Dominus & Phantom of Chaos skins og Arena med 7 challenges. Prisen blir mellom 700 og 800kr en plass. Virker som ett mye bedre alternativ, med mindre du er diehard fan. For all del, gleder meg til spillet.. blir nok årets spill for undertegnede.

GOWCE.jpg

Lenke til kommentar

Shit, den prisen var jo latterlig, hvertfall med tanke på at den koster 99 USD på andre siden av dammen. Vel vel, jeg skal ha Ultimate Trilogy Edition, men jeg venter nok litt for å se om det kommer noen billigere alternativer.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Man må huske på at GOW 1&2 følger med i pakka også.

Jau, men har begge spillene nå, samt en bakover kompatibel PS3, og har spilt gjennom de en god del ganger nå så ser ikke den store gleden i det. Blir nok hovedsakelig for å låne det bort til venner som ikke har bakover kompatibel PS3 da tenker jeg. PS2en min er jo allerede på utlån pga. God of War. :p

Btw. noen av dere som klart GOW I på God Mode? Jeg klarte aldri klone fighten (Ares). Tror jeg prøvde oppunder 100 ganger før jeg ga meg... GOW II gikk "greit" på Titan. Ok, det var et helvete, men det gikk hvertfall.

Jeg tror jeg kommer til å starte GOW III på Hard (hva nå enn de kaller det denne gangen).

Når jeg tenker på det så har jeg aldri spilt chains of olympus. PSPen gikk til helvete samme dagen som jeg fikk det i posten. Nekter å kjøpe en ny bare for det spillet. Venter heller til jeg får lånt meg en PSP... nå enn det måtte bli. Men kanskje jeg burde ordnet meg før GOW III for å komme i form...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...