Zappy Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Noen som vet om det er mulig å forhåndsbestille God of War III Ultimate Edition noe sted? Her er forresten den nyeste teaseren. Jeg blir som et lite barn når jeg ser på det her. Awesome faktoren tar over hjernen min. Herre. Endret 16. februar 2010 av Zappy Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 De har den på cdon.com, men det står at den er utsolgt Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 God of War III Trilogy Edition fra CDON.NO 1799 kr Blodpris spørr du meg. Det er annonsert en Collectors Edition også, som skal innholde 3 postkort, Dominus & Phantom of Chaos skins og Arena med 7 challenges. Prisen blir mellom 700 og 800kr en plass. Virker som ett mye bedre alternativ, med mindre du er diehard fan. For all del, gleder meg til spillet.. blir nok årets spill for undertegnede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Man kan bestille den på elkjøp.no, men den er jo ikke akkurat billig... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Shit, den prisen var jo latterlig, hvertfall med tanke på at den koster 99 USD på andre siden av dammen. Vel vel, jeg skal ha Ultimate Trilogy Edition, men jeg venter nok litt for å se om det kommer noen billigere alternativer. Endret 16. februar 2010 av Zappy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Om jeg har forstått det riktig, følger ikke enern og toern med i USA, så det utgjør nok størsteparten av prisforskjellen. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Om jeg har forstått det riktig, følger ikke enern og toern med i USA, så det utgjør nok størsteparten av prisforskjellen. Aha. Du har nok rett ja. Fremdeles drøy forskjell, men må jeg ha så må jeg ha. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 dam,det var insane pris,men dritmye innhold da.Men kunne ikke tenkt meg og brukt så mye penger på gow3,er ikke så hardcore gow fan. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Jeg har bestilt GOW 3 ultimate trilogy edition. Gleder meg som en unge:D Man må huske på at GOW 1&2 følger med i pakka også. Endret 16. februar 2010 av Zemeckis Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Man må huske på at GOW 1&2 følger med i pakka også. Jau, men har begge spillene nå, samt en bakover kompatibel PS3, og har spilt gjennom de en god del ganger nå så ser ikke den store gleden i det. Blir nok hovedsakelig for å låne det bort til venner som ikke har bakover kompatibel PS3 da tenker jeg. PS2en min er jo allerede på utlån pga. God of War. Btw. noen av dere som klart GOW I på God Mode? Jeg klarte aldri klone fighten (Ares). Tror jeg prøvde oppunder 100 ganger før jeg ga meg... GOW II gikk "greit" på Titan. Ok, det var et helvete, men det gikk hvertfall. Jeg tror jeg kommer til å starte GOW III på Hard (hva nå enn de kaller det denne gangen). Når jeg tenker på det så har jeg aldri spilt chains of olympus. PSPen gikk til helvete samme dagen som jeg fikk det i posten. Nekter å kjøpe en ny bare for det spillet. Venter heller til jeg får lånt meg en PSP... nå enn det måtte bli. Men kanskje jeg burde ordnet meg før GOW III for å komme i form... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Føler jeg så hardcore GoW-fan som det går an å bli, men ikke faen om jeg skal ha noe trilogy edition. Er tross alt spillene jeg er fan av, ikke masse ekstra plast og papir. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har GoW Collection til PS3 allerede, så har 1'ern og 2'ern fra før. Så blir nok vanlig utgave på meg og. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Føler jeg så hardcore GoW-fan som det går an å bli, men ikke faen om jeg skal ha noe trilogy edition. Er tross alt spillene jeg er fan av, ikke masse ekstra plast og papir. True that. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er vel det verste eksempelet på lett cash-in på entusiasters bekostning siden den legendariske Halo 3-hjelmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå