Ayjay Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har laget et spill, men kan bare spille det via consollen, altså at man må skrive inn en bokstav, så trykke enter. Hva heter den delen av java som gjør at jeg ikke trenger å bruke enter for hver gang? Evt hvor kan jeg lese om det? Mvh Andreas Lenke til kommentar
quantum Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har laget et spill, men kan bare spille det via consollen, altså at man må skrive inn en bokstav, så trykke enter. Hva heter den delen av java som gjør at jeg ikke trenger å bruke enter for hver gang? Evt hvor kan jeg lese om det? Mvh Andreas Godt spørsmål, etter en kort googling ser det litt krøkkete ut. Tipper hvertfall det lar seg gjøre vha JCurses. Men JCurses benytter igjen JNI, og det kan man jo tolke dit at det rett og slett ikke går i java-space. Håper jeg tar feil her ... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ganske sikker på at det ikke er java som bestemmer dette. Det er terminalen som bestemmer dette, og er nok ingen rene javaløsninger på dette. Virker som et søk på "unbuffered input java console" underbygger dette, skal dog ikke si noe for sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå