Faktum1 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det mulig å få gmailien til å "poppe opp" når man får mail selv om man ikke er inne på sida? Men likevel har den oppe. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg vet ikke om det er en type løsning som vil funke for deg, men jeg mener at Gmail Notifier add-on til Firefox kan settes opp til å gjøre dette for deg. Kjenner ikke til noen Gmail-settings som kan ordne dette direkte ... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Windows live mail, sier ifra når det kommer ny mail. Er ikke 100% sikker men regner med at også digsby har den muligheten. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Windows live mail, sier ifra når det kommer ny mail. Er ikke 100% sikker men regner med at også digsby har den muligheten. Aldri i verden om jeg går tilbake til Windows live mail... Men den FireFox adden som du snakka om hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Men den FireFox adden som du snakka om hvor finner jeg den? Gmail Manager, var det den het, den jeg tenkte på. (Gmail Notifier er en annen add-on som du kan finne ved å bruke søkefeltet øverst på den siden linken viser til.) Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Egeninnsats er en fin bil: link Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Egeninnsats er en fin bil: link Det eneste problemet med den er at du ikke får opp direktelinken til den add-on'en jeg egentlig tenkte på ... Ellers er'n fin. (men lmgtfy begynner å bli litt gammel nå.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå