Gå til innhold

Cowon S9 16GB DAB/DMB - får ikke oppgradert firmware

SEO

Anbefalte innlegg

Spilleren responderer ikke på siste firmware. Det som dog er litt rart er at det i informasjonsbildet viser versjon 4.30, men ifølge hjemmesiden til Cowon er siste versjon 2.51, og 4.30 er ikke synlig i tidshistorikken heller. Hva er det jeg gjør galt/overser? Har lagt filene i root, men ingenting skjer når jeg starter spilleren på ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer. 4.xx er for spillere med DMB. DMB sendingene (MiniTv) er litt spesielle i Norge, og derfor må man ha en egen norsk versjon av firmwaren. Siste versjon som er tilgjengelig er 4.41. Jeg skal høre om de kan produsere 4.51, slik at den norske firmwaren er ajour.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det stemmer. 4.xx er for spillere med DMB. DMB sendingene (MiniTv) er litt spesielle i Norge, og derfor må man ha en egen norsk versjon av firmwaren. Siste versjon som er tilgjengelig er 4.41. Jeg skal høre om de kan produsere 4.51, slik at den norske firmwaren er ajour.

Noe nytt vedrørende 4.51? Jeg har begynt å sammenligne 4.41 versjonen med de andre x.41 versjonene for å se om jeg ikke kan lage min egen versjon av 4.51. Har modifisert en del på firmwaren på min D2(med D2+ DBM programvare før beta versjonen som er ute nå)

ZyklonB MScEE

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Send en melding eller epost til Vostok og hør. Ser det ligger ute 4.51 til DAB utgave i UK men vet ikke om den er like den norske eller ikke. Tviler

Lenke til kommentar

Send en melding eller epost til Vostok og hør. Ser det ligger ute 4.51 til DAB utgave i UK men vet ikke om den er like den norske eller ikke. Tviler

Hvor fant du 4.xx i UK? Jeg finner bare 2.xx. Ser ellers at siste firmware til S9 støtter "gapless" på "lossless" filer.

ZyklonB MScEE

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvor fant du 4.xx i UK? Jeg finner bare 2.xx. Ser ellers at siste firmware til S9 støtter "gapless" på "lossless" filer.

ZyklonB MScEE

http://tinyurl.com/2dookol

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

ZyklonB MScEE

http://tinyurl.com/2dookol

Den er for D2 DAB og ikke for S9

ZyklonB MScEE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...