DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 I alle fall bedre enn Tora Berger. :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, absolutt god i engelsk. Cuche var fin. I was so happy when Kjetil and Lasse quit, and now we have Aksel Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 I alle fall bedre enn Tora Berger. :!: Skal ikke så mye til egentlig. Selv lillebroren min på sju kan bedre, seriøst! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Norge har med å produsere gode alpinutøvere. Det eg har lagt merke til er at alle er i knall humør, alltid fine på kamera, ler og tar alt med humør. Lasse Kjus Kjetil Andre Aamodt Aksel Lund Svindal Står respekt av dei tre der, ufattelige meritter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Cuche var fin.I was so happy when Kjetil and Lasse quit, and now we have Aksel Flira av den der. I alle fall bedre enn Tora Berger. :!: Skal ikke så mye til egentlig. Selv lillebroren min på sju kan bedre, seriøst! Hahaha. Hun var dårlig hun. :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Var så overlegen nivåforskjell når man så gulløpet om igjen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Norge har med å produsere gode alpinutøvere. Det eg har lagt merke til er at alle er i knall humør, alltid fine på kamera, ler og tar alt med humør. Lasse Kjus Kjetil Andre Aamodt Aksel Lund Svindal Står respekt av dei tre der, ufattelige meritter. Kjernekarer hele gjengen. De gjør meg stolte. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Konge å høre Kjetil Andrè Aamot og "Nuppen" som ekspertkommentatorer. De to kan jævlig mye. Fantastisk gøy å høre de + Lars Lystad ta av. KONGE, AKSEL! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 I Torino 2006 var eitt av gullene våre i Super-G av Aamodt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Aamodt er en fantastisk ekspertkommentator. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Konge å høre Kjetil Andrè Aamot og "Nuppen" som ekspertkommentatorer. De to kan jævlig mye. Fantastisk gøy å høre de + Lars Lystad ta av. KONGE, AKSEL! +1 Jeg ville heller hatt Kjetil og Nuppen som ekspertkommentatorer i CURLING (uten at jeg vet hvor mye de vet om Curling) enn Trine Trulsen, makan til idiot Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er 12 år siden en annen nasjon vant Super G i OL. Kjetil vant i 2002, 2006 og Svindal vant i dag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 I Torino 2006 var eitt av gullene våre i Super-G av Aamodt. Derfor jeg ville at han skulle bruke friplassen sin i dag! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Kjernekarer hele gjengen. De gjør meg stolte. Norge har mye av den typen utøvere. Sympatiske mennesker som blir genuint glad når de vinner. Er ikke uten grunn at dopingmistankene når det gjelder nordmenn er på et minimum. De reaksjonene vi har sett på gullvinnerne så langt er skikkelige gladscener. Fantastiske folk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Fy faen som jeg digger Aamodt. Hopper og skriker inn i mikrofonen. Genialt! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 http://www.nrkol.no/alpine-skiing/resultsandschedules/event=ASM040000/index.html Er denne feil eller har ikke alle kjørt? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Alle har ikke kjørt nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Alle har ikke kjørt da... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 http://www.dagbladet.no/ Overskrift som blinker. :!: Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 http://www.dagbladet.no/ Overskrift som blinker. Hahaha, DAGENS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå