The Ghost Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Kjøpte en easycap på dealextreme, men det følger kun med drivere til 32bit, men jeg har funnet de driverene jeg trenger, når jeg går inn på oppgavebehandlinga, velger unknown device og velger å oppdatere driveren velger jeg stedet den nye driveren ligger, men når jeg velger neste så går det 500ms så er den ferdig og da får jeg en beskjed om at windows har funnet ut at driveren er "up to date" eller at unknown device ikke trenger driver for å fungere ordenlig. selv etter dette så står den i device manager som unknown devise og jeg får ikke brukt den ..... Noen som har en måte å tvinge windows 7 til å installere driveren ? Endret 17. februar 2010 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Ingen som vet noe ? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Velg Browse my computer for driver software, velg så Let me pick from a list of device drivers on my computer, show all, Have Disk, finn frem driver, velg evt i liste, neste, tror det skal gå da. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 er akkurat dette jeg har gjort .............................................. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 bump ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå