seigmann Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Er det noen som klarer å pinge smtp.wanadoo.fr eller wanadoo.fr? For jeg tror mailen min er død, får ikke sendt ut. og jeg bruker smtp.wanadoo.fr som smtp.. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg får ikke pinget. Så du får vente. Les en god bok imens! :smile: Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Ping-statistikker for 193.252.19.142: ( wanadoo.fr ) Pakker: sendt = 4, mottatt = 0, tapt = 4 (100% tap), Gjennomsnittlig tid for tur-retur i millisekunder: minimum = 0ms, maksimum = 0ms, gjennomsnittlig = 0ms Ping-statistikker for 193.252.22.82: ( smtp.wanadoo.fr ) Pakker: sendt = 4, mottatt = 0, tapt = 4 (100% tap), Gjennomsnittlig tid for tur-retur i millisekunder: minimum = 0ms, maksimum = 0ms, gjennomsnittlig = 0ms virker nok som dette er dødt ja :-? Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 bøker er kjedelige... men det har ikke funket siden i går... argh.. jeg vil sende mail! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Kanskje ein grunn til at mailserverene er nede: Fekk mail med virus frå det domene sist helg. Kan vere at dei har skrudd av mailserverene for å rense dei for virus. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå