EinarEriksen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Vi har møtt Microsoft for å forstå strategien rundt Windows Phone 7. Les mer Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Huff altså. Ingen klipp og lim, og veldig begrenset multitasking. Dette høres jo nesten like dårlig ut som Iphone Det kan jo være de har klart å finne på noe helt genialt som allikevel vil fungere, men det høres ikke akkurat lovende ut. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tja. Høres faktisk ut som værre en iPhone, siden Apple i det minste har planer om å få til disse funksjonene på sikt, mens Microsoft vil ha de bort. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 De skyter seg nok litt i foten om de ikke snur ang. klipp og lim, da dette slett ikke er funksjoner å kimse av. Bruker det ihvertfall hele tiden på min mobil. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 ser bra ut, men når en så enkel funksjon som klipp og lim ikke funker kjenner jeg kverullanten i meg snike seg fram, blir vel en nexus one istedet alikevel da. Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kommer vel ann på hvordan man løser det. Programvaren kan jo allerede nå kjenne igjen tallsekvenser, epostadresser og URL'er, så hvis den kan gjøre dette tilgjengelig uten at vi aktivt trenger å klippe å lime, ja hvorfor ikke? Tror vi må la Microsoft få muligheten til å vise frem sin innovasjon før vi dømmer de nedenom og hjem. (For the record så har jeg mobil med Android og er generelt ikke veldig glad i MS-produkter) Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor all fokus på klipp og lim? Det eneste informative jeg synes å ha fått ut av denne artikkelen er at win phone 7 ikke har klipp og lim. Hvorfor trenger jeg å vite det så grundig godt? Er det ikke mer relevante, og ikke minst spennende, forandringer man kan merke seg? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Vel gui'et har vi sett på i de utallige videoene som er ute men funksjoner i seg selv er vel viktigere. Derav mangelen på klipp og lim og dårlig multitasking. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Vi stilte det veldig direkte spørsmålet "har Windows Phone 7 klipp og lim", og Wollersheim svarte kort og konsist:- Nei. Av alle mobil-OS der ute dekker Windows Mobile i dag mine behov mest. Men til dette har jeg bare en kommentar. Like iPhone before them: FAIL! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Utrolig morsomt å lese at Microsoft her går bort fra både cut'n'paste og multitasking, som de tidligere brukte som gode argumenter for Windows Mobile, mot iPhone. Meget festlig. Tipper det er mange fanboy-hjerner som brister av motsigelsen, f.eks Moskus sin: Like iPhone before them: FAIL! Hvordan mener du at iPhone har feilet? I rekord stor og rask markedsandel? I brukeropplevelsen som alle har forsøkt å kopiere i 2 år? Feel free to elaborate on your bombastic and idiotic statemet. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan mener du at iPhone har feilet? I rekord stor og rask markedsandel? I brukeropplevelsen som alle har forsøkt å kopiere i 2 år? Feel free to elaborate on your bombastic and idiotic statemet. Tenkte det var åpenbart, men OK: Det stod i sammenheng med klipp-og-lim. Det var gitt av sitatet over. My statement stands. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Og i tillegg har iPhone blitt hypet opp veldig på proffsiden også (mener jeg), men der er de epic fail. Ingenting slår WinMo6 der Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ingenting slår WinMo6 der Hmm..... Hvorfor? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ingenting slår WinMo6 der Hmm..... Hvorfor? Prøv ihvertfall å tenk deg om. Har iPhone Office og exchange support? Har iPhone multitasking? http://www.mobilitysite.com/2008/04/30-rea...rior-to-iphone/ Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kan iPhone provisjoneres og administreres via MDM eller lignende? Eh, nei. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Åhh, alle de proffe sitter med MS ja, selvsagt Og brukerne må ledes som kveg fra sentralt hold.... Da er det jo klarlagt hvem som er proffe ja. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Om det var meg du siktet til så tror eg det var skivebom. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Neida, dette var bare litt kverulering rundt temaet. Personlig er jeg så vrang at jeg faktisk hadde nektet og tatt i mot en WinMo uansett argument. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Eg er ikke en stor fan av Windows Mobile selv, men eg synes det er bedre en iPhone. Eg er ingen bastant Apple hater som hater alle Apple produkter fordi det er Apple som produserer de, men eg liker ikke iPhone grensesnittet på samme måte som eg ikke liker Nokia sitt grensesnitt. Designmessig synes eg Apple har skutt en innertier på det ytre, men ut over det er det ikke et produkt for meg og den klarer heller ikke å innfri en sikkerhetsbevist bedrifts krav til at det skal være en bedriftsmobil. Og om Microsoft virkelig har planer om å gjøre Windows Mobile 7 ute av stand til å kjøre flere applikasjoner på en gang så snakker vi om flere steg tilbake i tid(min mening). Dessverre. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Og om Microsoft virkelig har planer om å gjøre Windows Mobile 7 ute av stand til å kjøre flere applikasjoner på en gang så snakker vi om flere steg tilbake i tid(min mening). Dessverre. Jepp, dessverre så ser et ut til at det er dette folk vil ha - ref. Apple sitt enorme salg av iPhone som jo er håpløs i så måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg