porsha Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Heisann folkens Jeg har lest et par steder at SonyEricsson vurderer å lansere en T610i med blant annet Instant Messenger. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Med GPRS og Instant Messenger hadde det vært enklere å få kontakt med venner enn gjennom SMS (Hvis det kan sammenlignes) . Har tittet så vidt på Smartphone fra Microsoft og der fungerte Instant Messenger suverent. Dersom det kommer en T610i er det jo også et veldig relevant spørsmål om man kan oppgradere softwaren på T610 og så få den ny funksjonaliteten. Dette var jo tilfelle med T68, når T68i kom på markedet. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har ikke hørt noe om en T610i, men jeg vet det finnes ICQ til T610 (http://www.mobicq.org/). Skal vel ikke se bort ifra at MSN kommer og. Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 B0hemen: T610 mangler 'Socket support' og kan derfor ikke bruke MobICQ... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Se der ja.. oppdatert siden. Det var synd. ang T610i så tror jeg ikke du skal vente deg noe slikt før z1010 kommer. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg krysser fingra for disse folka. http://www.justyak.com/ Noen som kan fylle meg inn på hva socket support er ?!? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hvor anvansert vil du ha det? Neida..... Kort sagt så er socket noe du bruker for å kommunisere med andre maskiner/enheter fra et programeringsspråk. Ta for eksempel programeringsspråket C, som jeg bruker endel, der kan vi starte et socket av for eksempel typen TCP, du kan konfigurere det til å ta imot tilkobilnger (som en server) eller gjøre en tilkobilg (som en klient) Java kan også bruke socket Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 OK, takk for forklaringen. Sært av SE og ikke inkludere det i OS'et sitt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 OFFTOPIC: bzzlink: Avataren din er for stor. 50x50, vet du. Lenke til kommentar
soft Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Og hvem i allverden gidder å måle om en avatar er for stor ? :-) Hvor stor er den da ? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Og hvem i allverden gidder å måle om en avatar er for stor ? :-)Hvor stor er den da ? Vet ikke hvordan har har sjekket det, men vi som har Opera sjekker det veldig lett.. hvis du vil Lenke til kommentar
soft Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg har også Opera , på min 3650 Men uansett, spiller det noen rolle, om admin eller modder gidder så er det jo en sak,men.. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 den er 50x60 :oops: Kunne ikke lage den mindre for da så man ikke hva det sto..... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 den er 50x60 :oops: Kunne ikke lage den mindre for da så man ikke hva det sto..... Ler hardt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå