Heroin Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har på følelsen at du ikke oppnår noe som helst ved å slette han fra facebook unntatt erfaringsmessig ettersom det kanskje er første gang du gjør det. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nei nei nei... Du må ikke finne på å slette noen fra facebook! Stakkaren vil jo bli psykisk ødelagt for livet :O Dere var ikke i et forhold sånn som jeg forstår det, dere hadde sex uten forpliktelser og nå er han ikke interessert i mer. Shit happens... Men vet du hva..? Slett han fra facebook du. Så kommer han nok til å grine skikkelig... (sarkasme i tilfelle du ikke forstod det) Hilsen ikke-facebookbruker som har sett seg lei på jenter som tror de skal gifte seg med enhver gutt som tar dem på puppen... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Når du gjør en så dårlig bedømmelse av om denne personen er verdt å satse på eller ikke som du tydeligvis her har gjort, må du selv ta konsekvensene. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvordan kan du bli dumpet? Må man ikke ha et forhold, eller en form for monogami/seriøst FB-forhold for å bli dumpet? Virker som dere hadde sex. Sex er godt. Man trenger ikke ha sex med en person fordi man vil være i forhold med vedkommede. Si meg, gav han inntrykk av at han ville ha et seriøst forhold? Selv om du visste om hvordan han er som person? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 jeg tror ikke at personen merker det om du sletter han fra vennelista. Eneste som skjer tror jeg er at hadu bare forsvinner fra vennelisten hans også. Ingen Varsling eller noen ting. Det beste tror jeg er 100% ignorering av vedkommende, aldri svar på noen ting han sier. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg ville slettet han om han var plagsom og du ikke klarte å la være å snoke på profilen hans. Men ser han at du har slettet han så ser han vel også at han har truffet en nerve hos deg. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvis jeg var han, å leste dette, ville jeg slettet deg. Holy shit. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ver sexen god ? Om den var det, hva er det som er så stress med at dere ikke blir et par ? Høres ut som nesten hele problemet ditt er at han ikke tar kontakt Lenke til kommentar
jeanettehey Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Sier bare at jeg har sex med følelser, og jeg blir stresset av slike menn. I går tok han faktisk og sa at han var intressert i mer sex. Men jeg føler meg usikker med sånne rotegutter..... Farlig er det ogå å rote på med folk om roter med mange tydeligvis. Ver sexen god ? Om den var det, hva er det som er så stress med at dere ikke blir et par ? Høres ut som nesten hele problemet ditt er at han ikke tar kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå