Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg bare slette ham fra listen på facebook?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei nei... Du må ikke finne på å slette noen fra facebook! Stakkaren vil jo bli psykisk ødelagt for livet :O

Dere var ikke i et forhold sånn som jeg forstår det, dere hadde sex uten forpliktelser og nå er han ikke interessert i mer. Shit happens...

Men vet du hva..? Slett han fra facebook du. Så kommer han nok til å grine skikkelig... (sarkasme i tilfelle du ikke forstod det)

Hilsen ikke-facebookbruker som har sett seg lei på jenter som tror de skal gifte seg med enhver gutt som tar dem på puppen...

Lenke til kommentar

Hvordan kan du bli dumpet?

Må man ikke ha et forhold, eller en form for monogami/seriøst FB-forhold for å bli dumpet?

Virker som dere hadde sex. Sex er godt. Man trenger ikke ha sex med en person fordi man vil være i forhold med vedkommede. Si meg, gav han inntrykk av at han ville ha et seriøst forhold? Selv om du visste om hvordan han er som person?

Lenke til kommentar

jeg tror ikke at personen merker det om du sletter han fra vennelista.

Eneste som skjer tror jeg er at hadu bare forsvinner fra vennelisten hans også.

Ingen Varsling eller noen ting.

Det beste tror jeg er 100% ignorering av vedkommende, aldri svar på noen ting han sier.

Lenke til kommentar

Sier bare at jeg har sex med følelser, og jeg blir stresset av slike menn.

I går tok han faktisk og sa at han var intressert i mer sex. Men jeg føler meg usikker med sånne rotegutter.....

Farlig er det ogå å rote på med folk om roter med mange tydeligvis.

Ver sexen god ?

Om den var det, hva er det som er så stress med at dere ikke blir et par ? Høres ut som nesten hele problemet ditt er at han ikke tar kontakt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...