Gå til innhold

Vurderer å selge PC. Hva ville du gitt?

Anbefalte innlegg

Kabinett: Antec Nine Hundred sort miditower, Vindu i sidepanelet

Hovedkort: Asus Maximus Formula, X38, Socket-775,DDR2,ATX,2xGbLAN,Firew, 2xPCI-Ex(2.0)x16

PSU: Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS, 140mm Fan, 8xSATA, SLI

CPU: Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

CPU Kjøler: Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet CPU Kjøler, Socket 478/775/754/939/940

Skjermkort: ASUS HD 3870 X 2 PCI-E2 1GB DDR4 256BIT (EAH3870X2/HTDI/1G)

DVD-Rom: Samsung DVD-brenner SH-S202H IDE

Pcen er 2 år gammel om 14 dager :)

Følger ikke med harddisk. Ram er jeg noe usikker på, 2x 2gb ddr2.. Crucial (tror jeg.. får vite i løpet av dagen)

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du kan få litt mer enn 2k for den.. Men ville satt inn en hvilkensomhelst HDD og solgt den som en komplett maskin. Den riktige kjøperen har ikke spesielt peilig på data og vil ikke vurdere å kjøpe en maskin som trenger å gjøres noe med.

Men det er kvalitetskomponenter alt sammen, de er bare ute på dato. Men med den rette annonsen kan man kanskje få 3k.

Vil jo at du skal ta riktig pris for den, men hvis du vil ha mest mulig penger, er det gaming-kabinett og dobbel GPU som burde vært salgspunktene dine.

Lykke til :)

Endret av E-asy1985
Lenke til kommentar
3000kr er nok midt i blinken ja.

For eksempel er dagens minnepriser en av tingene som trekker verdien noe opp.

Skal dagens minneprisen liksom være høye? Noe jeg har gått glipp av her... Minne er jo veldig rimelig!

Produksjon gikk ned og priser opp i "finanskrisetiden". Så minne ligger ikke på sitt laveste punkt akkuratt nå. I en periode kunne man få 4gb ddr2 ram under 500kr. Nå er laveste i prisguiden 625, som er samme jeg ga for over 2 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...