abene Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Programmet Defraggler er nå tilgjengelig i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Vet ikke om jeg vil kalle defraggler for "rydding" på harddisken. Windows defrag fungerer helt greit til det formålet. Ccleaner derimot som er nevnt er et veldig kjekt verktøy for å rydde opp en del. Når det er snakk om rydding bør også vektøy for filorganisering og de-dupe nevnes. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 når jeg testet dette på min pc med store disker, det diskkeeper lite klarte på en halvtime maks, brukte defraggler mer enn en hel natt på samme jobben. så jeg er ikke akkurat noe fan av programmet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ofte må man velge mellom å få gjort jobben godt eller raskt. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noe så heter å få det gjort smart og, som medfører at det går raskere. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er helt avgjørende for hastigheten på defragmenteringen hvilken sorteringsmetode man velger og om denne er den samme som tidligere. Godt mulig Diskkeeper Lite gjør jobben på 30 min. Men bytter man fra sortering på dato til sortering på navn (f.eks) vil bytteprosessen/defragmenteringen gjerne ta et døgn og godt å vel det fordi all data på harddisken må stokkes om. Det er også kjekt å vite at både Defraggler og MyDefrag bruker Windows sin defragmenteringsfunksjon som gjør programmene veldig trygge å bruke. Lenke til kommentar
johome Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Holder meg til Perfect Disc jeg Lenke til kommentar
S.L.F Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Disktrix ultimate defrag har jeg hatt i bruk i noen år nå og liker det:) noen andre som har erfaring med dette? http://www.disktrix.com/ultimatedefrag_home.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå