Big Tone Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jo. Elendig dømming. Forresten så kan Viasat kommentatorene dø og brenne. Idioter hele gjengen Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Haha, for en dive. Var tullete og det.. Kaster seg ned ^^, Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Lol, Viasat 4 skjeller ut Fabianski for målet, de nevner ikke en gang at det kan være dårlig dømming. Endret 17. februar 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Eh... I følge den reprisen var jo ikke Campbell nær ballen, en gang? Dette er trist... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) At Rosicky skal ut for Walcott er for meg uforståelig. Walcott har vært elendig i år, og burde ikke få 22 min. Min mening. Endret 17. februar 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Om det er noen som skal byttes, bør det i så fall være Nasri. Rosicky har bidratt mye i dag, mens Nasri bare har dassa rundt uten å gjøre noe. Tror heller ikke Theo kan utgjøre noe spesielt i dag. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen andre som har lagt merke til at Fabregas har slått alle cornerene langt idag? Noe Wenger har pønska ut mon tro? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, skjønner ikke helt det med Nasri. Wenger elsker han litt for mye, får spille selv når han spiller ræv. Og jeg har sett mye av andre omgangen nå og han virker svaaak. Og Rosicky virket helt grei, og jeg hørte han var god i første omgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Solid jobb av Sol ikveld. Hadde jeg faktisk ikke trodd. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Rosicky hadde blandt annet assisten. Jeg mener Rosicky gjør en meget bra jobb, og er en sammen med Fabregas som lager flyt i spillet. Walcott har jeg ingen tru på, dessverre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, men kanskje han var sliten. Hvem vet. Anyway, Diaby har egentlig vært ganske svak siste 20-25 min. Pasningene går ikke der han vil at de skal osv. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Walcott kan vi bytte mot Babel. Har jo vært søppel siden målet mot Pool for et par år siden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Walcott kan vi bytte mot Babel. Har jo vært søppel siden målet mot Pool for et par år siden. Det ene målet på Emirates i år mot Villa var noe av det samme også da. Men ja, han er ikke akkurat i storform. Skadene har nok hatt altfor mye å si. Begredelig pasning av Denilson som gir ballen vekk der. Endret 17. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er Russian boy skadet? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Arsenal er slitne nå. Ingen tvil om det. Campbell er jo langt fra dårlig, man ser erfaringen oser. God mann. Der kan man se, han motbeviser alle som ikke hadde tro på han. Diaby var god i første omgang, litt mer sliten nå. Virker som han ikke ville sentre til Walcott. Kanskje rett og slett fordi han vet Walcott ikke får til noe? Innlegg klarer han jo hvert fall ikke. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Å guuud så dårlig Theo er, nesten på alle aspekter av spillet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 SE på den pasningen av Diaby f.eks. Skjønner ikke helt hvordan det går an egentlig.. Og Diaby der igjen.. hehe. Vanvittig egentlig siden jeg vet han har vært god i det siste og at han var god i første omgang også. Er Russian boy skadet? Jepp. Diaby burde nesten byttes ut nå, det der skal faen ikke være mulig en gang... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, Diaby har tapt seg noe volsomt denne kampen. På tide å bytte han ut nå. Slurver voldsomt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Ja, men to be fair så har f.eks Nasri nesten vært verre. Denilson har ikke greid å slå noen gode pasninger heller egentlig. Og han taper de fleste duellene også. Song er savnet tenker jeg. Endret 17. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå