Big Tone Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 De går stygt etter Cesc nå, blir litt småirritert av at Wenger skrøyt av dette laget før kampen om det er sånn de har tenkt å legge linja. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Synes det er så store kvalitetsforskjeller i laget jeg. Sagna, Diaby, Vermalen, Rosicky, Fabregas og Campbell har spilt bra. Clichy er ikke særlig god. Håpløs defensivt. Denilson? Hvor er du? Bendtner og Nasri har vært helt ok. Fabianski hadde en brøler. Virkelig en brøler. Uansett. 1-1 er fantastisk resultat for oss. Håper vi gjør en god andre omgang også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg syns oppriktig synd på dere med de keeperene. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) 2025: Lots of you insisting that Lukasz Fabianski's save at 2014 GMT was, in fact, brilliant. Happy to be corrected. Merkelig, syns ikke redningen var "brilliant", syns egentlig at den var helt ok. Han så godt utgangen av skuddet, og måtte ikke slenge seg så langt heller. Er fortsatt ikke overbevist om Fabianski holder mål. Endret 17. februar 2010 av iRoman Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 For å snu på flisa. Hadde det skuddet gått inn ville det også vært en brøler av en tabbe. Så redningen er hva man forventer av en keeper i verdensklasse. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tullball, den redningen forventer man omtrent ifra en Adecco liga keeper, om det ikke kommer en nasty deflection eller skuddet er 100 km/t ++ Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 HVA I HELVETE HOLDER DOMMEREN PÅ MED DER? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Synes Denilson har gjort det bedre i 2 omgang en han gjorde hele første. Hva er det med clichy og kontringer? han holder jo FAEN MEG IKKE MANN.. HVA I HELVETE SKJER!!! Det kan da faen meg ikke være mulig?!?!?!? Årets verste dommeravgjørelse?!?! Kan da umulig være lov å ta en frispark så fort innafor 16 meteren? Endret 17. februar 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Herregud så latterlig. Og kan vi få en reprise av straffesuituasjonen? Så da vitterlig ut som det skulle være en straffe. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Campbell hadde ikke kontroll på ballen, så det er ikke et frispark. OG de tok vel frisparket før dommeren hadde blåst? Dette er bare helt sinnsykt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dømt ut av CL nok en gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Spennede kamp. Det må sies. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva i satan er det som skjer? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Campbell hadde ikke kontroll på ballen, så det er ikke et frispark. OG de tok vel frisparket før dommeren hadde blåst? Dette er bare helt sinnsykt. Ja, det er rett og slett hårreisende dømming. Skal ikke mur og alt organiseres ordentlig på slike tilbakespill frispark? Om vi får et frispark i skuddhold, syns jeg Cesc bør forsøke seg på en frekkis før dommeren får blåst. Endret 17. februar 2010 av iRoman Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Sol var ikke borti ballen. Dommeren hadde ikke blåst og så ikke en gang mot målet vårt i dat ballen ble spilt. Fy faaaaaan! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dette er megaflaut... Forøvrig er situasjonen muligens riktig dømt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Så litt på V4 nå, og der så jeg målet. Dommeren har jo hele armen opp som i vent på meg liksom. Helt syyykt dårlig dømming, crazy. Kan jo ikke la de gjøre noe med et frispark i feltet uten noe mur osv. Damn, Porto virker gode offensivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå