Word Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei, er det noen som vet hvordan man kan åpne Autocad DWG filer som Read Only i Windows Explorer? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mulig jeg ikke skjønner spørsmålet. Windows Explorer kan jo ikke åpne filer. Men DWG TrueView er en leser for Autocad filer. Lenke til kommentar
Word Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Mulig jeg ikke skjønner spørsmålet. Windows Explorer kan jo ikke åpne filer.Men DWG TrueView er en leser for Autocad filer. Mener når jeg skal åpne en dwg fra windows explorer, dvs. dobbelklikke på DWG filen. (Åpner en katalog med dwg filen i, og vil derfra kunne kjøre den som read only). Noe lignende som er vist i linken under: http://word.tips.net/Pages/T000597_Opening...s_Explorer.html Var det mer forståelig? Litt vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så du ønsker å åpne filen i AutoCAD. Windows Explorer gir deg bare en kobling mellom en fil og et program. Den linken viser bruk av DDE for å åpne en .doc fil read-only i Word. Spørsmålet er da om AutoCAD støtter dette. Lenke til kommentar
Word Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Så du ønsker å åpne filen i AutoCAD. Windows Explorer gir deg bare en kobling mellom en fil og et program. Den linken viser bruk av DDE for å åpne en .doc fil read-only i Word. Spørsmålet er da om AutoCAD støtter dette. Stemmer. Har prøvd å erstatte innstillingene som er brukt i linken med AcLauncher (AutoCad Launcher), men dette virker ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå