Eplefe Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Photo Grandpa shoots with Laser Rigs. Han sier selv at alt utstyret hans er DIY, og har en bakgrunn med mekanikk og elektronikk, og driver hovedsaklig med macro. Ville egentlig bare dele denne strålende mannen med dere, og høre hva folk synes om arbeidet hans. Photo Grandpa sin Flickr Lenke til kommentar
arela Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det dråpebilde gjorde meg missunnelig 1 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Imponerende rett og slett. Typisk eksempel på en pensjonist som koser seg med å bruke erfaringer fra et langt arbeidsliv, til noe gøy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, det var det jeg synes selv. Han er jo fryktelig dyktig i tillegg. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Lurer på om noen barnebarn har en bestefar å låne bort? Vanvittig bra rigg! Som mekanikk og elektronerd sitter jeg her og koser meg. Som amatørfotograf er jeg ekstremt imponert. Tommelopp for besteforeldre. Endret 17. februar 2010 av Der Fotograf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå