Gå til innhold

Corebar - veldig kvinnedominert?

Anbefalte innlegg

Har lest og hørt litt rundt, og funnet ut at Corebar er veldig god trening for å bli kvitt litt mageflesk.

Men syntes det virker som en veldig kvinnedominert trening, mulig bare det er jeg som er gammeldags, men det virker som det er veldig mye slike "hender i været, frem og tilbake", "bein opp og ned, og opp og ned", hvis dere skjønner hva jeg mener.

De gangene jeg har kikket inn på corebaren timer så er det over stort sett bare damer der, syntes det virker dumt å da komme inn der..

Vil gjerne ha litt tilbakemeldinger hvis det er noen som har litt erfaring med corebar, om det faktisk er så effektivt som noen skal ha det til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"hender i været, frem og tilbake", "bein opp og ned, og opp og ned", hvis dere skjønner hva jeg mener.

Hva med inn og ut, opp og ned?

Alt som forbrenner kalorier er bra nok, spis mindre og hold deg aktiv 3-5 ganger i uken og magefettet er borte på niks komma null..

Lenke til kommentar

Enig med Pijus. Den ene aktiviteten er stort sett like bra som den andre, så velg heller noe du trives med, og har lyst til å gjøre. I det lange løp er det mye viktigere enn å drive med det som VG eller lignende har kåret som det "beste". Hvis du synes det er kult å drive med corebar, så for all del, gjør gjerne det, men hvis ikke "bein opp og ned" er din greie, så finn heller noe annet som passer deg bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...